Gjest Overvektig/bmi 40+ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg tror du har dekket alle aspekter ved en sunn livsstil, men i frykt for å gå glipp av noe blar jeg jevnlig bakover for å sjekke. Kommer det flere innlegg eller kan jeg trygt slutte å bla bakover for å sjekke? Min nye, sunne livsstil fungerer bra. Jeg har klart å holde meg unna alt som heter godteri, kjeks og kaker. Det har til tider vært ganske utfordrende, men jeg har klart det. (Men i morgen skal jeg ha en krembolle.) Fem dager denne uken har jeg hatt 45 min med trening/gåtur, og kjenner at det er godt for både kropp og sinn. Innbiller meg også at formen er blitt bedre. Og vekta går nedover. Så jeg er veldig fornøyd. 0 Siter
Maximia Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Hei. Flott å lese at vekten din går nedover. Det er kommet mange gode råd fra NHD og andre. Jeg vil tipse deg om en nettside du kanskje kan ha glede av i kampen mot kiloene. Lavkarbo.no, der inne finner jeg mye nyttige tips og råd på veien mot et lettere liv. Siden er brukerstyrt, altså det er ingen fagpersoner der, men det er mye å hente der likevel. Lykke til med veien mot et lettere liv. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bryter inn i tråden bare for å si at jeg synes du har vært kjempeflink :-) det er inspirerende å lese :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Foreløpig har jeg ikke tenkt å komme med nye deler. Om det dukker opp noe, eller om noe etterspørres, skal jeg skrive mer. I så fall starter jeg en ny tråd slik at en slipper å scrolle tilbake. Jeg er imponert over hvor bra det går for deg, og jeg er meget glad for å ha startet tråden. Du vil får mange råd fra mange hold. Pass på at du ikke blir ekstrem i noen retning. Husk at dette ikke er en kur . det er ditt nye liv :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Formen din er helt sikkert blitt bedre. :-) 5 dager med 45 minutter er _meget_ bra! Som andre sier her, dette er inspirerende lesning! 0 Siter
Gjest overvektig/bmi 40+ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Du er knallflink!!!!! Takk. 0 Siter
Gjest overvektig/bmi 40+ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Formen din er helt sikkert blitt bedre. :-) 5 dager med 45 minutter er _meget_ bra! Som andre sier her, dette er inspirerende lesning! Er det ikke litt for raskt til å merke bedring i formen? 0 Siter
Gjest overvektig/bmi 40+ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Så flink du er :-) Takk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Er det ikke litt for raskt til å merke bedring i formen? Nei, jeg tror det er mulig å merke forskjellig mellom dag 1 og dag 5 med trening! I alle fall gjøre jeg det, hvis det har vært en periode uten trening. 0 Siter
Gjest overvektig/bmi 40+ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Foreløpig har jeg ikke tenkt å komme med nye deler. Om det dukker opp noe, eller om noe etterspørres, skal jeg skrive mer. I så fall starter jeg en ny tråd slik at en slipper å scrolle tilbake. Jeg er imponert over hvor bra det går for deg, og jeg er meget glad for å ha startet tråden. Du vil får mange råd fra mange hold. Pass på at du ikke blir ekstrem i noen retning. Husk at dette ikke er en kur . det er ditt nye liv :-) Jeg er også glad du startet tråden. Og overrasket over hvor bra det har gått, det er jo ikke akkurat første gangen jeg har prøvd å legge om kostholdet. Tror det har mye å si at jeg klarte å "bestemme meg". Verden er full av fristelser og situasjoner jeg har hatt lett for å takle ved spising, men når trangen har kommet dukker tanken at jeg har sluttet å spise usunt og hindrer meg. I stedet har det blitt en del gulrøtter. :- ) 0 Siter
Gjest overvektig/bmi 40+ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bryter inn i tråden bare for å si at jeg synes du har vært kjempeflink :-) det er inspirerende å lese :-) Takk. 0 Siter
Gjest overvektig/bmi 40+ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Hei. Flott å lese at vekten din går nedover. Det er kommet mange gode råd fra NHD og andre. Jeg vil tipse deg om en nettside du kanskje kan ha glede av i kampen mot kiloene. Lavkarbo.no, der inne finner jeg mye nyttige tips og råd på veien mot et lettere liv. Siden er brukerstyrt, altså det er ingen fagpersoner der, men det er mye å hente der likevel. Lykke til med veien mot et lettere liv. Et rent lav-karbo kosthold er for spesielt til at jeg kan se for meg at jeg vil holde på det over tid, men jeg kan sikkert finne noen nyttige tips der allikevel. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er også glad du startet tråden. Og overrasket over hvor bra det har gått, det er jo ikke akkurat første gangen jeg har prøvd å legge om kostholdet. Tror det har mye å si at jeg klarte å "bestemme meg". Verden er full av fristelser og situasjoner jeg har hatt lett for å takle ved spising, men når trangen har kommet dukker tanken at jeg har sluttet å spise usunt og hindrer meg. I stedet har det blitt en del gulrøtter. :- ) Må skryte litt av deg jeg også. Synes du er kjempeflink:-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Er det ikke litt for raskt til å merke bedring i formen? For hver dag som går og du følger din nye livsstil, dess bedre blir formen. Helt sikkert. :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Er det ikke litt for raskt til å merke bedring i formen? Ikke nødvendigvis. Den "mentale formen" blir fort bedre når man kommer seg ut. Derfor føler man at kroppen er i bedre form også. :-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Er det ikke litt for raskt til å merke bedring i formen? ''Er det ikke litt for raskt til å merke bedring i formen'' Prøv så vil du se! Det er helt utrolig morsomt å se framgangen, hvor fort man kommer i bedre form. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.