Gå til innhold

Kanskje jeg burde slutte å drikke?

Anbefalte innlegg

Gjest ahahjkhfgelaqkhjfglawde
Skrevet

Jeg har et litt rart alkoholproblem. Når jeg når et vist nivå får jeg ikke nok. Jeg vil bare drikk mer og mer og bli kanonfull . Ser ikke mine egne begrensninger.

'

Når jeg bare er brisen har jeg kontrollen. Men når jeg blir full mister jeg den. Sånn at jeg drikker så mye at jeg kan slite med å gå og ramler og slår meg.

Må jobbe med drikkingen min. Den skaper mye trøbbel for meg.

Neste prosjekt er å kun drikke 4 øl neste gang jeg går ut. Alkohol er mye gøy også da.

Videoannonse
Annonse
Gjest vin er godt
Skrevet

Mitt "problem" er at jeg koser meg mest med alkohol når jeg er alene. Det er mange som mener at slikt er alkoholproblemer. Jeg drikker ikke mye når jeg er sammen med andre.

Skrevet

Hva med å bestemme deg på forhånd for å slutte å drikke mer når du er brisen?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette heter tenningsreaksjon og er an av tegnene på at en har mer alvorlige alkoholproblemer.

Det er fornuftig av deg å redusere sterkt på alkoholbruken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...