Gå til innhold

Kvinner: Er Trond Esepen Seim sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest OH YEAH
Skrevet

Ja, han er sexy! Har sett han flere ganger og snakket medhan en gang. Tror nok at jeg var ganske tomat i ansiktet da jeg prata med han.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

JA! I tillegg til akkurat passe uflidd utseende, ikke så langt at han ser skitten ut, så er det noe med blikk, bevegelser og holdning.

Skrevet

Jeg har sett alle filmene, og fyren sjarmerer meg, men jeg tror ikke han hadde vært "den rette" sådan. Derimot synes jeg han spiller rollen utrolig bra, og elsker de filmene.

Stemmer det at en ny film kommer på kino snart?

Skrevet

Jeg mener motsatt av de fleste her. Jeg likte ham bedre før han ble Varg Veum. Spesielt når han er aller mest uflidd synes jeg det bikker over. Et sted mellom den litt glatte (og dumme) politimannen i Svarte penger, hvite løgner og Varg Veum på sitt verste, var han kjempesexy. Jeg liker ikke at han går med det ekle håret foran halve ansiktet.

Omtrent her synes jeg han er på sitt beste: http://oslopuls.aftenposten.no/multimedia/archive/00064/_sounds_like_you1__2_64073d.jpg

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg mener motsatt av de fleste her. Jeg likte ham bedre før han ble Varg Veum. Spesielt når han er aller mest uflidd synes jeg det bikker over. Et sted mellom den litt glatte (og dumme) politimannen i Svarte penger, hvite løgner og Varg Veum på sitt verste, var han kjempesexy. Jeg liker ikke at han går med det ekle håret foran halve ansiktet.

Omtrent her synes jeg han er på sitt beste: http://oslopuls.aftenposten.no/multimedia/archive/00064/_sounds_like_you1__2_64073d.jpg

Helt enig med deg :)

Skrevet

Næsj, en helt vanlig fyr - hverken mer eller mindre...

Mange jeg heller ser på enn ham.

Skrevet

*sikle* Som en eller annen her inne sa en gang: Om han hadde stått foran kamera og lest opp telefonkatalogen så hadde jeg kjøpt filmen! ;o)

Skrevet

Ja, der var han flott. Jeg er enig med deg i at det kan bli litt 'for mye' av år være uflidd og rufsete.

Skrevet

Rart.... for han er jo ikke pen.

Pen og sexy er to helt forskjellige ting. Menn som er veldig "modellpene" er sjeldent særlig sexy synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...