Gå til innhold

Gratulerer med dagen, mødre :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker deg ein fin dag :-)

Dei minste er hos pappaen. 17-åringen ligg til langt på dag. Og eg og mannen koser oss :-)

Skrevet

Takk :-)

Ha en fin dag du også! Her er det bollebaking på,gang ;)

Skrevet

Takk, det samme til deg. Her spiser junior boller med en kompis, snart skal jeg jage dem ut i akebakken. Han har lovet å gå i lysløypa med med ikveld.

Skrevet

Takk, det samme til deg. Her spiser junior boller med en kompis, snart skal jeg jage dem ut i akebakken. Han har lovet å gå i lysløypa med med ikveld.

Han har lovet å gå i ski løypa med deg i kveld, mener du sikkert? :-) mor får sitt ønske oppfylt da, forstår jeg?

Skrevet

Takk :-)

Ha en fin dag du også! Her er det bollebaking på,gang ;)

Så koselig da :-)

Her ble mor "svikta" til fordel for noen venner og aking (men helt ok, vi har mange dager å ta av)

Skrevet

Ønsker deg ein fin dag :-)

Dei minste er hos pappaen. 17-åringen ligg til langt på dag. Og eg og mannen koser oss :-)

He he, det er vel typisk ungdom :-)

Kos deg med mannen da... :-)

Skrevet

Så koselig da :-)

Her ble mor "svikta" til fordel for noen venner og aking (men helt ok, vi har mange dager å ta av)

Ja,mange dager å ta av ;-) Så kan dere jo kose dere sammen i kveld ;)

Fikk til og med valentine gave av samboeren i dag,har aldri fått det før. Var et fint smykke,og han hadde kjøpt en fin bluse fra barna til meg. Så noe må jeg gjøre rett for tia,hehe :-D

Skrevet

Ja,mange dager å ta av ;-) Så kan dere jo kose dere sammen i kveld ;)

Fikk til og med valentine gave av samboeren i dag,har aldri fått det før. Var et fint smykke,og han hadde kjøpt en fin bluse fra barna til meg. Så noe må jeg gjøre rett for tia,hehe :-D

Nå fikk jeg gåsehud :-) Det fineste jeg vet med gaver er tanken bak det..

Skrevet

Nå fikk jeg gåsehud :-) Det fineste jeg vet med gaver er tanken bak det..

'' Det fineste jeg vet med gaver er tanken bak det..''

Det er jeg enig med deg i :-)

Er godt å vite at noen bryr seg,tenker på en..

Gjest morsdag
Skrevet

Jo takk du. Egentlig så synes jeg morsdag er en hærlig dag, men for mitt vedkommende så er det blitt mer pes enn kos faktisk :(

For det første så er det aldri noen som gidder, husker på eller får stått opp om morgenen før meg. Greit nok, jeg er nå gjerne tidlig oppe da så. Men jeg står jo for maten, kakene og all annen servering, så det blir jo litt jobb rundt denne dagen da.

Dessuten så er det de eldre mødrene, i dette tilfelle svigemor, som forventer besøk. Altså får jeg ikke kose meg hjemme på mitt eget vis om dagen men må styre avgårde til andre.

Svigemor er dessuten i dårlig form så for at hun skal slippe styr så tar jeg med kake etc

Så sum summarum, jeg elsker ansiktskremene og øyekremene jeg gjerne får men det er jo ikke verdt alt styret jeg får på kjøpet faktisk.

Jeg jobber fullt ellers i uka og er egnetlig i hvilemodus i helga

Men, men, håper du har en fin morsdag da :)

Skrevet

Jeg ble vekket med frokost på senga, roser og tegninger. Så laga vi kremboller, og fikk mamma, pappa og mormor på besøk :-)

Skrevet

Jo takk du. Egentlig så synes jeg morsdag er en hærlig dag, men for mitt vedkommende så er det blitt mer pes enn kos faktisk :(

For det første så er det aldri noen som gidder, husker på eller får stått opp om morgenen før meg. Greit nok, jeg er nå gjerne tidlig oppe da så. Men jeg står jo for maten, kakene og all annen servering, så det blir jo litt jobb rundt denne dagen da.

Dessuten så er det de eldre mødrene, i dette tilfelle svigemor, som forventer besøk. Altså får jeg ikke kose meg hjemme på mitt eget vis om dagen men må styre avgårde til andre.

Svigemor er dessuten i dårlig form så for at hun skal slippe styr så tar jeg med kake etc

Så sum summarum, jeg elsker ansiktskremene og øyekremene jeg gjerne får men det er jo ikke verdt alt styret jeg får på kjøpet faktisk.

Jeg jobber fullt ellers i uka og er egnetlig i hvilemodus i helga

Men, men, håper du har en fin morsdag da :)

Jeg forstår deg.. hvordan du opplever det.. Jeg får oppriktig vondt av deg. Hadde det nemlig slik selv. I mange år.

Sender deg mine beste tanker på dagen.

Skrevet

Jeg er litt fjern... : Gratulerer med dagen, J31! :-)

He he, grattis du også :-)

Skrevet

Tusen takk, og i likemåte. Håper du har kost deg i dag.

:0)

Gjest morsdag
Skrevet

Jeg forstår deg.. hvordan du opplever det.. Jeg får oppriktig vondt av deg. Hadde det nemlig slik selv. I mange år.

Sender deg mine beste tanker på dagen.

Å tusen takk J31, det var søtt sakt av deg :)

Skrevet

Han har lovet å gå i ski løypa med deg i kveld, mener du sikkert? :-) mor får sitt ønske oppfylt da, forstår jeg?

Ja, det var det jeg mente. Men han trakk seg... Jeg godtok det, mot fornyet innsats neste helg, når vinterferien starter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...