Gjest chocho Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Hei jeg brukt s.s. og a.d. i flere år, har vært stabil på dem. for noen månder siden begynte jeg å føle et nedsatt stemningsleie og økte selv dosen på fontex fra to tabletter til tre. (Fordi jeg først gikk på det men så gikk jeg ned til to fordi jeg følte meg bedre. det var etter samtale med lege.) Etterat jeg begynte med tre tabletter i nov/des følte jeg meg bedre en stund men har nå en tomhetsfølelse og har nedsatt stemningsleie igjen. det er symptomene på økende depresjon jeg kjenner igjen, selv om det ikke er alvorlig (ennå). Jeg har sett at maxdose er tre tabletter, så da kan jeg vel ikke øke der? jeg bruker lamictal 300 mg. bør jeg øke der i stedet? jeg hadde jo god effekt av å øke fontexen, derfor tenkte jeg var førsteprioriteten, men om jeg bruker max der må jeg se etter en annen løsning. eller må jeg bytte a.d.? håper på svar fra legen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.