Gå til innhold

flere som skal

Anbefalte innlegg

Skrevet

ut å spise idag og feire valentines eller?:)

Eller har dere andre koselige planer?

Skrevet

Vi utsetter hele feiringen til vi drar på ferie på onsdag :D

Skrevet

Vi utsetter hele feiringen til vi drar på ferie på onsdag :D

hvor skal dere ? :)

Hørtes deilig ut med ferie..

Gjest Melis34
Skrevet

Blir hjemme og koser oss med fastelavensboller og morsdags kake :o)

Gjest ehhh...
Skrevet

''ut å spise idag og feire valentines eller?:)''

Nei

''Eller har dere andre koselige planer?''

Nei

Skrevet

Blir hjemme og koser oss med fastelavensboller og morsdags kake :o)

koselig det da :)

Skrevet

''ut å spise idag og feire valentines eller?:)''

Nei

''Eller har dere andre koselige planer?''

Nei

ok.. Er vel greit det også :)

Gjest ehhh...
Skrevet

ok.. Er vel greit det også :)

Hehe. Nei egentlig ikke...

Skrevet

Hehe. Nei egentlig ikke...

da får du gjøre noe koslig da :)

Skrevet

hvor skal dere ? :)

Hørtes deilig ut med ferie..

Vi storgleder oss. Vi skal til Florida og DisneyWorld :D

Skrevet

Nei, vi kom hjem fra hytta i 18-tiden og det å være der er rene arbeidsleiren. :o) Vi holder på å bygge og har fått satt inn vinduer i helgen. Så i nå har vi spist oppvarmet pizza fra fredag og mumser litt sjokolade og sitter halvdøde med hver vår laptop og er rett og slett gjennomslitne. :o)

Skrevet

Nei. Jeg sitter og jobber med et fremlegg som skal presenteres på seminar i morgen. Sukk. Mann og barn har kost seg med kino og restaurantbesøk i dag, heldiggrisene.

Jaja, jeg liker jo egentlig det jeg sitter og jobber med da, det er bare at det hadde vært deilig med litt feiring og avslapping i dag :o)

Skrevet

Vi storgleder oss. Vi skal til Florida og DisneyWorld :D

Å,så herlig! Må kose dere masse,og riktig god tur :-)

Skrevet

Har kost oss hjemme vi med fastelavensboller,fikk både valentine gave og morsdagsgave,og middag servert. Gått tur har vi også gjort,hatt en fin dag sammen :-)

Skrevet

Vi har tilbringt dagen med ski på beina. Herlig dag.

Kvelden blir stille og rolig. Skal ha oss et deilig bad, bare slappe av og nyte hverandre.

Happy valentines!

Gjest Sliten mor her i gården
Skrevet

Nei

I går efta sa jeg at jeg ønsket meg på en kinarestaurant i dag og da sa gubben, på halvspøk riktignok, at "jeg driter ikke penger heller vel"

Så når han og barna krevde pølse til lørdagsmat så kjøpte jeg meg vårruller og sur-søt saus og spiste med pinner :D

I dag våknet jeg tidlig, satte på kaffen selv, fikk flotte ansiktskremer av barna, (fikk to flasker vin i st.valentinesgave av gubben i går) og gav de alle en søt pose hver med hjerter på i st.valentinesgave, fylt med sjokolade og godis og en bok hver

Lagde kake og dro etterhvert opp til svigemor og feiret henne, med min kake for å spare henne jobben, hjem igjen og bakte fire brett sjokoladeboller

Har tatt meg et par glass vin og vet at neste år, ja da skal jeg stikke av tidlig og tilbrine hele lange dagen på SPA, og det helt alene :D

Gjest sjøstjerna
Skrevet

"feirer" ikke valertines day- eller morsdag.

Hyller handelstanden når som helst ellers, og trenger ikke slikt påskudd.

Skrevet

Nei

I går efta sa jeg at jeg ønsket meg på en kinarestaurant i dag og da sa gubben, på halvspøk riktignok, at "jeg driter ikke penger heller vel"

Så når han og barna krevde pølse til lørdagsmat så kjøpte jeg meg vårruller og sur-søt saus og spiste med pinner :D

I dag våknet jeg tidlig, satte på kaffen selv, fikk flotte ansiktskremer av barna, (fikk to flasker vin i st.valentinesgave av gubben i går) og gav de alle en søt pose hver med hjerter på i st.valentinesgave, fylt med sjokolade og godis og en bok hver

Lagde kake og dro etterhvert opp til svigemor og feiret henne, med min kake for å spare henne jobben, hjem igjen og bakte fire brett sjokoladeboller

Har tatt meg et par glass vin og vet at neste år, ja da skal jeg stikke av tidlig og tilbrine hele lange dagen på SPA, og det helt alene :D

hehehe. :)

Skrevet

Vi har tilbringt dagen med ski på beina. Herlig dag.

Kvelden blir stille og rolig. Skal ha oss et deilig bad, bare slappe av og nyte hverandre.

Happy valentines!

koselig=)

Skrevet

Nei, vi kom hjem fra hytta i 18-tiden og det å være der er rene arbeidsleiren. :o) Vi holder på å bygge og har fått satt inn vinduer i helgen. Så i nå har vi spist oppvarmet pizza fra fredag og mumser litt sjokolade og sitter halvdøde med hver vår laptop og er rett og slett gjennomslitne. :o)

oppvarmet pizza er jo godt da :) og sjokolade =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...