Gå til innhold

Postafen

Gjest Postafena

Anbefalte innlegg

Gjest Postafena
Skrevet

Har diagnose Ptsd. Bl.a sliter jeg med søvnen. Vil nødig bruke sovetabletter. Leste for en tid tilbake at men i stedet kunne bruke reisesyketabletter, søvndyssende. Så nå har jeg tre kvelder på rad tatt Postafen en time før leggetid. Synest det hjelper litt. Men kan det på noen som helst måte være skadelig? Og hvor ofte kan jeg evt.ta Postafen til sovebruk?

Skrevet

Antihistaminer som Postafen er vel regnet som noen av de mest ufarlige sovemedisinene. Jeg blir trøtt hele dagen etterpå om jeg tar Postafen om kvelden, så jeg synes ikke den er verdt det for en natts søvn. En annen type reisesyketabletter som heter Marzine er svakere og gjør meg ikke trøtt så lenge.

Gjest Postafena
Skrevet

Antihistaminer som Postafen er vel regnet som noen av de mest ufarlige sovemedisinene. Jeg blir trøtt hele dagen etterpå om jeg tar Postafen om kvelden, så jeg synes ikke den er verdt det for en natts søvn. En annen type reisesyketabletter som heter Marzine er svakere og gjør meg ikke trøtt så lenge.

Det var et nyttig svar. Da forstår jeg hvorfor jeg har vært så ekstremt trøtt i dag, selv om jeg sov godt .Tok altså Postafen i går kveld. Prøver heller Merzine neste gang.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har i nødstilfeller tydd til Postafen i perioder med lite eller dårlig søvn. Som du erfarer,henger den i svært lenge, og gjerne hele dagen etter. Det er forferdelig tungt, for man blir helt tung og vissen i kroppen og greier ikke fungere på skikkelig vis. Hvis man bruker dem over en lengre perioder avtar den søvndyssende effekten. Det er neppe skadelig å ta dem flere dager på rad, men som sagt, effekten vil da avta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...