Gjest inloni Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg fødte en gutt for litt over 3 uker siden, og ammingen gikk fint til barnet var 2 uker, da fikk jeg brystbetennelse og store sår på brystvortene. Jeg ble lagt inn på sykehuset og i min store fortvilelse over smertene tok jeg 2 stk dostinex tabletter, som skulle stoppe melkeproduksjonen. Jeg trodde da at jeg ikke ville amme mere, men nå har jeg forandret mening, og er det noe jeg ønsker mest her i verden er det å amme barnet mitt. Men jeg har lest at de ikke anbefaler å amme etter en sånn kur, men jeg har jo bare tatt 2 stk tabletter, og stoffet er vel ikke i kroppen min for alltid? Jeg ønsker å amme barnet mitt, og føler meg så hjelpesløs! Er det ingenting jeg kan gjøre? Vær så snill! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Kontakt http://www.ammehjelpen.no/ de kan helt sikkert hjelpe deg. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.