Gå til innhold

Videre diskusjon ang. 11. september

Anbefalte innlegg

Gjest anonymfortiden
Skrevet

En muslim har laget en ny gruppe på facebook der h*n på det sterkeste protesterer mot denne mannens uttalelser. Kjempeflott :))

Bra!

• Svar 290
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

85

• hidi, the scorpion

51

• Mrs. Wallace

9

• tusseline

5

Skrevet

Ja, her i distriktet satt alle ordførerne og gliste på framsiden av lokalavisa! "Nå skal vi endelig få bomringer!" og de fikk jammen mye pepper for den avgjørelsen. Så de trenger ikke komme og si at de er imot bomringer, når de trer det nedover hodet på folk. De skylder på at de ikke er for bomringer, men for gode veier.... Det er bare så latterlig. Snart må vi vel begynne å betale godt for oss på sykehusene også, da kan de også skylde på at enten det, eller så må alle betale mye mer skatt, og det blir ikke rettferdig for de som aldri må på sykehus....Eller tenk på de skattepengene som blir brukt på skoler; er det rettferdig for de som ikke har barn?

Du slår jo dine egne argumenter i hjel.

Nei, skoler er ikke rettferdig for de som ikke har barn, men man betaler likevel. Sykehus er ikke rettferdig for de friske. Osv. i det uendelige.

Bomveier er faktisk bedre, fordi de som bruker betaler.

Skrevet

Så du mener at alle som ikke er enig med deg og Sør har lavere iq enn dere?

Hvor skrev hun det?

Gjest Liker det IKKE
Skrevet

Hva jeg synes om det?

Vi får et helvete for å si det mildt, hvis vi så mye som piper ut noe utlendingene eller deres frender synes er upassende. Se på kaoset med tegningene f.eks.

Og så kommer de og indirekte truer Norge med terrorisme.

Dette er bare en flekk på tapetet av hva jeg synes om dette.

Vi nordmenn er noen dumme gjøker, og det sier andre land om oss også. Vi er så opptatt av å være snille og antirasister at vi er rene rasister mot våre egne

Hjelp dem og slepp dem inn, men strengere krav for utlendingene som skal komme hit, strengere krav for dem når de er her, direkte utvisning av landet hvis grovre overtredeler av loven, eller flere ganger av det samme

Krav om å lære norsk og å bidra

Forbud mot alsken moskeer, sære klesplagg etc. God kontroll vedr. omskjæringer, bortgiftninger etc

At Norge er strengere helt enkelt

Og tilbake til det du spurte om, hva jeg synes om det?

Ja, det har jeg vel egentlig svart på det

Skrevet

Jamen, hvorfor bruker de ikke de pengene som de får inn på årsavgift, drivstoffavgift, og andre avgifter til å bygge vei! Det er det jeg ikke skjønner!

Fordi man også trenger sykkelstier, kollektiv transport (som fjerner trafikkorker for bilister!) og lignende.

Litt som at selv barnløse betaler skatt for som brukes til skoler.

Skrevet

Ja, og de mener at de ikke mobber.

Hvor skrev noen det lovinda laca sa?

Skrevet

kan du gi eksempler på det?

Hvis du skal diskutere slikt, kan du ikke starte en ny tråd, i stedet for at vi må rote rundt i denne store tråden for å finne frem til riktig innlegg?

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, her i distriktet satt alle ordførerne og gliste på framsiden av lokalavisa! "Nå skal vi endelig få bomringer!" og de fikk jammen mye pepper for den avgjørelsen. Så de trenger ikke komme og si at de er imot bomringer, når de trer det nedover hodet på folk. De skylder på at de ikke er for bomringer, men for gode veier.... Det er bare så latterlig. Snart må vi vel begynne å betale godt for oss på sykehusene også, da kan de også skylde på at enten det, eller så må alle betale mye mer skatt, og det blir ikke rettferdig for de som aldri må på sykehus....Eller tenk på de skattepengene som blir brukt på skoler; er det rettferdig for de som ikke har barn?

''Ja, her i distriktet satt alle ordførerne og gliste på framsiden av lokalavisa! "Nå skal vi endelig få bomringer!" ''

Tror du virkelig at det var bomringene som sådan, og ikke inntektene fra dem, som kunne brukes til nye veiprosjekter, de var så positive til?

''Snart må vi vel begynne å betale godt for oss på sykehusene også, da kan de også skylde på at enten det, eller så må alle betale mye mer skatt, og det blir ikke rettferdig for de som aldri må på sykehus....Eller tenk på de skattepengene som blir brukt på skoler; er det rettferdig for de som ikke har barn?''''

Skole og helsevesen er hovedpillarene i velferdssystemet vårt, som nok hovedsakelig kommer til å finansieres over skatteseddelen i vår levetid. Nye veier kommer nok litt lengre ned på listen.

Gjest segunda
Skrevet

Så du mener at alle som ikke er enig med deg og Sør har lavere iq enn dere?

Jeg lurer på det samme som Sør, hvor har jeg skrevet det? Såvidt jeg kan huske var det ikke jeg eller Sør som trakk IQ inn, men at vi har kommentert det er noe annet. Og når Statens sentralbyrå publiserer slike undersøkelser så er det helt naturlig å bruke dem i diskusjoner. Hva skulle slike undersøkelser ellers være for?

Gjest segunda
Skrevet

Alle med litt vett i topplokket skjønner at muslimene kommer til å ta over landet vårt hvis innvandringen fortsetter sånn. Derfor stemmer de Frp. Hvem er dummest når det skjer?

De som har høyest IQ reflekterer antageligvis på en annen måte enn slik redselspropaganda inneholder.

Gjest segunda
Skrevet

Jo, men hvis bommene ble fjernet, ville jo staten/kommunen måtte innkreve samme beløp via skatten....

Ikke samme beløp for Lillemus for da ville f.eks. kjæresten hennes måtte betale for at hun kjører frem og tilbake til han (noe som kan være rimelig også for såvidt;-). Er samt ikke sikker på at jeg mener at alle skal betale for kjæresteriet:-)

Skrevet

Jamen, hvorfor bruker de ikke de pengene som de får inn på årsavgift, drivstoffavgift, og andre avgifter til å bygge vei! Det er det jeg ikke skjønner!

Tror du at veier er de eneste kostnadene bilistene genererer?

Skrevet

Hvor skrev noen det lovinda laca sa?

Les igjennom tråden, det tar vel ikke så lang tid hvis du husker hva du selv har skrevet. Mesteparten av tråden er skrevet av deg selv, klikk bare på de andre nickene.

Gjest frudolén
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er så sinna på denne M.M. Som god muslim følger han bare Koranen. Og der står det svart på hvitt at homofil praksis skal straffes strengt (dog er det uenighet som strafferammen, noen skriftlærde mener homofile skal steines med døden til følge, de mer moderate mener 100 piskeslag er nok).

Gjest liljana
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er så sinna på denne M.M. Som god muslim følger han bare Koranen. Og der står det svart på hvitt at homofil praksis skal straffes strengt (dog er det uenighet som strafferammen, noen skriftlærde mener homofile skal steines med døden til følge, de mer moderate mener 100 piskeslag er nok).

Er det mulig å være så trangsynt?

Gjest frudolén
Skrevet

Er det mulig å være så trangsynt?

Trangsynt? Fornekter du har dette står i Koranen?

Skrevet

Les igjennom tråden, det tar vel ikke så lang tid hvis du husker hva du selv har skrevet. Mesteparten av tråden er skrevet av deg selv, klikk bare på de andre nickene.

Poenget er at ingen har skrevet det; derfor finner man det ikke.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Poenget er at ingen har skrevet det; derfor finner man det ikke.

Med vennlig hilsen

''Så du mener at alle som ikke er enig med deg og Sør har lavere iq enn dere?''

Skjønner ikke poengteringen din, hun/han stiller et spørsmål til segunda. Det er ikke noen påstand dette her.

Gjest liljana
Skrevet

Nei, tenkte på det du sa om at du ikke skjønte hvorfor vi er sint på M.M

Gjest frudolén
Skrevet

Nei, tenkte på det du sa om at du ikke skjønte hvorfor vi er sint på M.M

Men M.M. praktiserer jo bare sin religion. Er det noe som skal kritiseres er det islam!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...