Gjest J31! Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Har du god litteratur/bok å anbefale som omhandler fobier og evt (helst) også teknikker en kan lære seg for å mestre evt overvinne angsten? Ps. Oppleves det som fornærmende om en responderer på noen - men ikke alle svar? Er så usikker på det så jeg spør likegodt. 0 Siter
Gjest oppegård Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 ''Ps. Oppleves det som fornærmende om en responderer på noen - men ikke alle svar? Er så usikker på det så jeg spør likegodt.'' Nei 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 ''Ps. Oppleves det som fornærmende om en responderer på noen - men ikke alle svar? Er så usikker på det så jeg spør likegodt.'' Nei Ok. Takk for svar :-) grunnen til at jeg har vært så usikker på dette er at det kan slitsomt å svare alle (samtidig hyggelig), en kan lett miste fokuset, det kan kanskje tolkes som spam i og med at det er en "spør-svar" tjeneste og ikke "prateforum" (hvis du skjønner hva jeg mener). O.l. Noen ganger får jeg dårlig samvitighet for at jeg responderer, mens det også føles "galt" å ikke gjøre det. Så begge deler blir feil liksom :-) Derfor er det veldig greit å få det oppklart så en slipper å kjenne på det til stadighet.. Det gjelder forøvrig her inne og ikke på Åpent hvor jeg tolker det som ok å skli ut (iallfall for min del). 0 Siter
tjohei Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Trange rom og åpne plasser av Torkil Berge og Arne Repål. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Trange rom og åpne plasser av Torkil Berge og Arne Repål. Det var fint du anbefalte den - for jeg har bestilt den i dag :-) 0 Siter
tjohei Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Hvis det er snakk om sosial angst finnes det en selvhjelsbok som heter Se deg rundt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.