Gå til innhold

Bokanbefaling fobier (+en ting til)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du god litteratur/bok å anbefale som omhandler fobier og evt (helst) også teknikker en kan lære seg for å mestre evt overvinne angsten?

Ps. Oppleves det som fornærmende om en responderer på noen - men ikke alle svar? Er så usikker på det så jeg spør likegodt.

Videoannonse
Annonse
Gjest oppegård
Skrevet

''Ps. Oppleves det som fornærmende om en responderer på noen - men ikke alle svar? Er så usikker på det så jeg spør likegodt.''

Nei :)

Skrevet

''Ps. Oppleves det som fornærmende om en responderer på noen - men ikke alle svar? Er så usikker på det så jeg spør likegodt.''

Nei :)

Ok. Takk for svar :-)

grunnen til at jeg har vært så usikker på dette er at det kan slitsomt å svare alle (samtidig hyggelig), en kan lett miste fokuset, det kan kanskje tolkes som spam i og med at det er en "spør-svar" tjeneste og ikke "prateforum" (hvis du skjønner hva jeg mener). O.l.

Noen ganger får jeg dårlig samvitighet for at jeg responderer, mens det også føles "galt" å ikke gjøre det. Så begge deler blir feil liksom :-)

Derfor er det veldig greit å få det oppklart så en slipper å kjenne på det til stadighet.. Det gjelder forøvrig her inne og ikke på Åpent hvor jeg tolker det som ok å skli ut (iallfall for min del).

Skrevet

Trange rom og åpne plasser av Torkil Berge og Arne Repål.

Skrevet

Trange rom og åpne plasser av Torkil Berge og Arne Repål.

Det var fint du anbefalte den - for jeg har bestilt den i dag :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis det er snakk om sosial angst finnes det en selvhjelsbok som heter Se deg rundt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...