Gjest trenger tips!! Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Noen som har tips til overnatting ved Svinesund, enten på norsk eller svensk side? Jeg vet om Laholmen i Strømstad, men det var for dyrt nå. Så om du har et tips til hotell, eller annen overnatting der det er såpass greit at man kan ta med barn, så tips meg er du snill! 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Det er fine hytter å få leid på Ullared. Det er også ledig plass i garasjen til Morgan. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Det er fine hytter å få leid på Ullared. Det er også ledig plass i garasjen til Morgan. Ullared er tre timers kjøring fra Svinesund! 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Ullared er tre timers kjøring fra Svinesund! Men det er billigt! 0 Siter
tiliti Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Motellet på Nordby (like ved Nordbysenteret)? Masse shoppingmuligheter på senteret som ligger kloss oppi, og under 5 minutters kjøring til Svinesund (dersom man absolutt vil dit). http://www.vastsverige.com/sv/stromstad/products/48068/Rasta-Nordby-Motel-Stromstad/ 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Motellet på Svinesundsterassen, 5 min fra brua på norsk side. Ellers er det jo flere hoteller o.l i Strømstad i ulike prisklasser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.