Gå til innhold

Stivnet og prikking i hele kroppen. Bivirkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg falt om to ganger med bare noen sekkunders mellomrom hjemme. Da jeg reiste meg opp var kroppen helt stiv, all bevegelse var svært smertefult. Jeg mistet all musklatur i ansikte og tungen ble stiv. Jeg ble svært redd, bablet og skrek ut. Etter det har jeg tenkt at det er bivirkninger. Tar Lamictal, Wellbutrin, quetaoin, Ranitidin, Lyrica. Jeg har ikke eplepsi eller psykose. Men bipolar2 og PTSD i tilleg til forbi og Angst. Jeg har aldri opplevd lignede og det var serdeles skremmende. Flere dager etterpå har jeg hatt perioder jeg ikke tåler å se lys fra lampe eller dagslys. Jeg opplever stadig vekk prikking i hele ansikte uten å hyperventilere. jeg har aldri opplevd panikk angst. Jeg skriver fordi det vil være godt med en "nøytral" tilbakemeding. Legevakten sente meg hjem uten å ta tester. Jeg er REDD. Mvh LB78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken forklaring ga Legevakten på dine symptomer?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes du skal få målt serumkonsentrasjonen av alle medikamentene du tar. Samtidig få en ny vurdering på om du trenger alle disse. Jeg er skeptisk til Lyrica. Det er jo litt av en cocktail du tar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...