Gjest tørre lepper Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Har dere tips til en god lypsyl? 0 Siter
Platina Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Jeg liker Dermica sin. Og Elisabeth Arden Eight Hour finnes også som stift. Veldig god! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Decleor sin leppepomade. http://www.feelunique.com/p/Decleor-AromessenceBaume-Levres-Lip-Balm-10ml.html Litt dyrere enn Lypsyl, men uten mineraloljer, og tusen ganger bedre ) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Ja, blistex leppekrem. Helt enig. Denne er dessuten i tillegg til at den er kjempefin for leppene også helt fin å bruke til andre ting. Bl.a er den ypperlig til å bruke under nesa om man har pusset nese så hyppig at man er blitt sår (såre barneneser har jeg pleid å smøre med blistex om kvelden, og de har vært fine igjen neste morgen) og hvis man er oppfliset og sår i huden rundt neglene er den like bra å bruke der. "Vidunderkrem" i mine øyne. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Jeg liker Dermica sin. Og Elisabeth Arden Eight Hour finnes også som stift. Veldig god! Enig. Elisabeth Arden er den aller beste. Dyr, men effektiv. 0 Siter
Gjest tørre lepper Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Decleor sin leppepomade. http://www.feelunique.com/p/Decleor-AromessenceBaume-Levres-Lip-Balm-10ml.html Litt dyrere enn Lypsyl, men uten mineraloljer, og tusen ganger bedre ) Takk for svar:) 0 Siter
Gjest tørre lepper Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Jeg liker Dermica sin. Og Elisabeth Arden Eight Hour finnes også som stift. Veldig god! Takk for svar:) Vet du hvor de selges? 0 Siter
Gjest tørre lepper Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Ja, blistex leppekrem. Takk for svar:) Har hørt om blistex. Hvor får man kjøpt den? 0 Siter
Platina Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar:) Vet du hvor de selges? Dermica på apoteket. Jeg vet ikke om alle apotek har det merket da men. Den er billig, men god. Elisabeth Arden finnes på de fleste parfymerier. Og om de ikke har stiften så fungerer den på tube fint også. Og den kan i tillegg brukes til alt mulig annet! Men den lukter ganske spesielt da.. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar:) Har hørt om blistex. Hvor får man kjøpt den? apoteket iallfall 0 Siter
miia Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Jeg liker Dermica sin. Og Elisabeth Arden Eight Hour finnes også som stift. Veldig god! Skriver under på tipset om Eight Hour Creme - den er helt super! Har både stift og tube, og foretrekker tuben siden den kan brukes til "alt mulig" annet også Er ikke sååå dyr da... Den er jo svært drøy i bruk 0 Siter
Gjest De gamle vet best Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 God gammeldags vaselin Det er det beste som finnes på markedet! 0 Siter
tiliti Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Jeg tror det er veldig individuelt. Mine merkelige lepper responderer bedre på lypsyler MED mineralolje enn uten, virkelig drastisk mye bedre - så lepper er tydeligvis forskjellige. Så da er det bare å kaste seg over utvalget og teste. Selv har jeg best nytte av Savex men for rundt 10 år siden var det derimot Blistex salve som fungerte best for meg. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Den gode gamle vaselinen synes vi er best.. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar:) Har hørt om blistex. Hvor får man kjøpt den? Kjøpte min på Vita :-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Helt enig. Denne er dessuten i tillegg til at den er kjempefin for leppene også helt fin å bruke til andre ting. Bl.a er den ypperlig til å bruke under nesa om man har pusset nese så hyppig at man er blitt sår (såre barneneser har jeg pleid å smøre med blistex om kvelden, og de har vært fine igjen neste morgen) og hvis man er oppfliset og sår i huden rundt neglene er den like bra å bruke der. "Vidunderkrem" i mine øyne. Ah - gode tips i disse rennenese-tider! 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Bare til orientering så er ikke "Lypsyl" den generiske betegnelsen på lebepomade generelt, men et eget varemerke, altså én bestemt type lebepomade! ;-) Lykke til i jakten på den perfekte lebepomaden:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Blistex lip cream. Ingen over, ingen ved siden. 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Akkurat nå for tiden bruker jeg faktisk Purelan-salve på leppene - og på brystene fordi jeg ammer. Men den er utrolig god og feit til tørre lepper.. ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.