Gjest måværennnå Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4310698 0 Siter
serenity777 Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Urimelig og urimelig. Han har jo problemer da, og har vel ikke annet sosialt enn familie. Men han bør jo betale sin egen mat og endel av bokostnadene. Han passer sikkert inn i schizotyp eller schizoid lidelse. Evnt Aspberger. Uten att jeg er lege. 0 Siter
Gjest bekymret og irritert over broren min Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Urimelig og urimelig. Han har jo problemer da, og har vel ikke annet sosialt enn familie. Men han bør jo betale sin egen mat og endel av bokostnadene. Han passer sikkert inn i schizotyp eller schizoid lidelse. Evnt Aspberger. Uten att jeg er lege. Det var det jeg mente jeg også. Men siden han er som han er, er det ikke å forvente at han skal klare seg selv. Så jeg har vært urimelig. Jeg jobber med å snu tankegangen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.