Gjest 196 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er 41 år, samboer og mor til tre barn. To av dem fra et tidl forhold. Minstebarnet mitt er et halvt år. Føler meg nå helt tappet. Har hatt samme følelse tidligere og vært hos psykolog, pga mitt forhold til mor. Handler mye om det å stole på andre. Har ingen god kommunikasjon med min partner. Vi forstår ikke hverandre. Nå ønsker jeg bare å få snakket med noen som kan hjelpe meg på rett vei, da alt ser så mørkt ut. Men jeg klarer ikke å starte på veien som skal til for å få hjelp. Har møtt fastlegen min bare en gang og fikk ikke tilitt til henne. Er så redd for å bli skuffet på veien til å få hjelp. Klarer ikke flere skuffelser. Hva skal jeg gjøre? Blir helt handlingslammet, samtidig som jeg vet at jeg ikke klarer dette alene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Det blir så mange forbehold om alt at dette kommer du ikke ut av om du ikke snur litt på tankene. Gå til fastlegen igjen. Følg hennes råd slavisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.