skruf2010 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Etter å ha brukt AD i flere år og andre psykofarmaka i flere år lurer jeg på hvordan følelsene mine egentlig er. 0 Siter
Gjest Palene Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Mener du at du vurderer å slutte med AD? Selv har jeg bare gått to år sammenhengende på AD, og ble som før igjen når jeg sluttet med de. Så de forandret ikke noe permanent i meg. Men to år er jo ikke så lang tid da. Vi som ikke er så alvorlig syke, kan veie for og imot et liv med eller uten AD. Det er gjerne et valg mellom onder. Og jeg har altså valgt et liv uten AD. Mest fordi jeg følte at de kuttet for mye følelser, sånn at jeg ble likegyldig. De negative følelsene kan jeg selvfølgelig leve uten, men jeg trenger de positive følelsene for å leve. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Hvis AD'en har holdt deg frisk, evt stabil, ville jeg tenkt meg om før jeg evt hadde kuttet dem ut.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.