Gå til innhold

Hvem er jeg etter år på medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha brukt AD i flere år og andre psykofarmaka i flere år lurer jeg på hvordan følelsene mine egentlig er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at du vurderer å slutte med AD? Selv har jeg bare gått to år sammenhengende på AD, og ble som før igjen når jeg sluttet med de. Så de forandret ikke noe permanent i meg. Men to år er jo ikke så lang tid da.

Vi som ikke er så alvorlig syke, kan veie for og imot et liv med eller uten AD. Det er gjerne et valg mellom onder. Og jeg har altså valgt et liv uten AD. Mest fordi jeg følte at de kuttet for mye følelser, sånn at jeg ble likegyldig. De negative følelsene kan jeg selvfølgelig leve uten, men jeg trenger de positive følelsene for å leve.

Skrevet

Hvis AD'en har holdt deg frisk, evt stabil, ville jeg tenkt meg om før jeg evt hadde kuttet dem ut..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...