Gjest J31! Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Som spammer forumet som vedkommede nå gjør? Kjedsomhet? Bitterhet? Eller hva? Sjokkert.. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 En fordel å gi minst mulig oppmerksomhet til slike ting. 0 Siter
Sør Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 En fordel å gi minst mulig oppmerksomhet til slike ting. Jeg tror dere bør legge inn en enkel liten rutine som forhindrer innlegg fra samme bruker og/eller IP-adresse med mindre enn 30 sekunders mellomrom, eller 5 innlegg på 10 minutter. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Vedkommende er jo helt syk. Men hvem er Nils Håvard Dal? Ingen på doktoronline.no som heter det her, såvidt jeg har sett... Hvis det er Nils Håvard Dahl vedkommende mener, bør hn jo lære seg å skrive navnet riktig... Tror jeg hadde anmeldt vedkommende om jeg var NHD... 0 Siter
serenity777 Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har sans for anti-psykiatri, men denne spammer var bare dum. Han får telte utenfor gaustad, som salige Juklerød gjorde, så skal jeg få respekt for han. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Vedkommende er jo helt syk. Men hvem er Nils Håvard Dal? Ingen på doktoronline.no som heter det her, såvidt jeg har sett... Hvis det er Nils Håvard Dahl vedkommende mener, bør hn jo lære seg å skrive navnet riktig... Tror jeg hadde anmeldt vedkommende om jeg var NHD... NHD har rød prikk, den som skriver dette uten rød prikk har jo avslørt seg for lengst. Jeg synes dette blir for dumt til å skulle anmelde. Bare å slette det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Vedkommende er jo helt syk. Men hvem er Nils Håvard Dal? Ingen på doktoronline.no som heter det her, såvidt jeg har sett... Hvis det er Nils Håvard Dahl vedkommende mener, bør hn jo lære seg å skrive navnet riktig... Tror jeg hadde anmeldt vedkommende om jeg var NHD... *hehe* NHD = Nils Håvard Dahl... 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 *hehe* NHD = Nils Håvard Dahl... ''*hehe* NHD = Nils Håvard Dahl...'' Ja? Og så? *Skjønte ikke* 0 Siter
Gjest hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 *hehe* NHD = Nils Håvard Dahl... Hun reagerte vel på at det manglet en h i dahl 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 ''*hehe* NHD = Nils Håvard Dahl...'' Ja? Og så? *Skjønte ikke* *hehe* Jeg leste innlegget ditt for fort og trodde ikke du hadde fått med deg at NHD var Nils Håvard Dahl. ) Min feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.