Gjest J31! Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Når flertallet sier det samme, skal en alltid ta det til etterretning? Jeg får stadig kommentarer på min adferd, skulle tro "alt" ved meg er galt. Da må det jo være noe galt også? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Kanskje viktigere å lytte til noen du har tillit til enn til flertallet? 0 Siter
Orio Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Du skal ikke alltid lytte til majoriteten, men hvis du får samme slags tilbakemeldinger fra flere hold er det verdt å ta det innover deg og vurdere om det kan være noe i det. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Du skal ikke alltid lytte til majoriteten, men hvis du får samme slags tilbakemeldinger fra flere hold er det verdt å ta det innover deg og vurdere om det kan være noe i det. Det er det jeg gjør - vurderer om det kan være noe i det, og konklusjonen er klar: det meste en gjør er galt, og det beste er å tie. 0 Siter
Gjest Vageroen Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Vel når du velger adferden velger du konsekvensene. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 lytt bare til de du har tillitt til og som du liker. Be dem gjerne utdype det dersom de har noe vettugt å si. Vær også klar over at DOL ikke representerer RL. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Det er det jeg gjør - vurderer om det kan være noe i det, og konklusjonen er klar: det meste en gjør er galt, og det beste er å tie. ''det meste en gjør er galt, og det beste er å tie.'' Det er nok annerledes i RL enn det er her inne,man ser ikke helheten her..menneskene bak ordene. Enig med Elextra,hør heller på noen du har tillit til... 0 Siter
Gjest gakken den andre Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Ut fra den reponsen du får fra "fjern" og "nær" her inne, synes jeg det blir veldig feil å si at en utfra dem, kan slutte at "alt er galt". Du har fått en god del på vondt, det er korrekt. MEN jammen meg har du fått mange gode/hyggelige tilbakemeldinger også. Synes å lese at det faktisk er en god del som svarer deg så å si hver gang du skriver. Flere som heier på deg og gir deg støtte også. Vurder en gang til om den ekle følelsen du har om at "alle her" mener "alt" er galt med deg, er fundert på tanker med gyldighet. (Litt kognitiv-terapi innfallsvinkel:P) 0 Siter
Gjest Kvikksjokolade Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Man skal alltid lytte på de som tør å ha en annen mening enn flertallet! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Man skal alltid lytte på de som tør å ha en annen mening enn flertallet! Jeg ser opp til de som tør ha en annen mening enn flertallet, men upassende adferd blir vel noe annet.. da må en vel lytte til flertallet? En vil jo ikke plage vettet av folk heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.