Gjest bølger Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har prøvd brunkrem og dekk krem uten at jeg klarer å skjule arrene. Leter etter tynne bluser, men finner ingen som er tynne nok. Det er ganske varmt når jeg reiser så jeg trenger gode råd. Kanskje noen bedre kremer. Jeg har klart å holde meg fra å skade meg de siste månedene så nå er det helst bare hvite arr. 0 Siter
Gjest hjhk Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hva med litt tynne svettebånd? Evt sy noe tynt selv. Evt bruk armbånd, klokke osv som dekker en del.. Eller gi f.. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hva med litt tynne svettebånd? Evt sy noe tynt selv. Evt bruk armbånd, klokke osv som dekker en del.. Eller gi f.. Hele underermen er arret. Ikke er jeg noe syerske, så sy noe selv kan jeg ikke. Ja jeg er fristet til å ikke bry meg, men er redd noen jeg kjenner skal dukke opp. Når jeg får brunfargen dempes det litt. 0 Siter
rose23 Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg gidder ikke sjule arrene mine i varmen. Men har forstått at selvskading er et kjent fenomen i alle land. Husker godt en i Tyrkia som løp etter meg for å vise meg alle arrene sine. Merkelig opplevelse. Før løy jeg når folk spurte hva jeg hadde gjort meg, nå svare jeg ærlig "At jeg var selvslkader i mine yngre dager". Ingen som har blitt vekkskremt av dette. Men nå vet jeg ikke hvor omfattendes dine arr er da... 0 Siter
Gjest la armene få sol :) Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg var nettopp i syden, og på en båttur havna jeg rett ovenfor ei som hadde underarmen full av arr. Min umiddelbare reaksjon var beundring over at hun var så tøff at hun ikke brydde seg om å skjule arrene. Så om du tør, så bare la armene få luft og sol. Den eneste arrene er et problem for er deg selv. Og alle som eventuelt ser dem vil sannsynligvis tenke at du er tøff, og at du nå har et greit forhold til det siden du ikke skjuler arrene. 0 Siter
Gjest luadddia Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Kjøp boleroer/boaer så kan du ha på den toppen du vil, men får dekket armene. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hei. Egentlig synes jeg du bare skal la folk evt. tenke sitt(oftest har de mer enn nok med seg selv) og bare kose deg i solen! Men jeg skjønner at det kan være vanskelig, selv om jeg ikke har arr selv. (bare mange andre komplekser;-p) Jeg syntes denne blusen var veldig fin,jeg da, og du kan regulere ermelengden etter hva du føler for: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23231&productId=246188&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Ellers kan du kanskje ta litt sol før du drar, hvis brunfargen gjør dem mindre syneleig? Heldige du som skal på ferie, altså:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.