Gå til innhold

hoste og feber

Gjest beskymret mor på 20 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en datter på snart 2 år.. hu hoster mye og har ofte feber.. i kveld ca 18.00 syns jeg hu var varm så jeg tok tempen på hu og da hadde hu 37.8 og gjorde ikke mere.. vi satt og kosa oss på sofaen og plutselig så ble hu trøtt på en møte men sovna ikke.. og ble bare værre.. hu var veldig varm så jeg tok tempen på hu igjen 18.30 og da hadde hu 39.6... legevkata gjør ingenting når vi kommer med hu dit... de gir bare enten hostesaft eller pencelin kur.. men vi har tatt så mange forskjellige medisiner på hu at jeg ikke tørr å prøve flere medisiner.. vi har vært på riksen men fikk ikke noe særlig hjelp der heller... hu har hosta og hatt ofte feber siden august 2009. jeg har lest litt på nette ang dette. og der står det at vis et barn er varm, er slapp, mister litt av kontakt med hu, orker ikke å leke, orker ikke å drikke..så kan årsken være en infeksjon. og som jeg syns hu er så kan infeksjon være arvorlig. prøver å ikke tenke på det værste men siden hu har hatt dette såpass lenge og de finner ikke ut av det så har jeg begynnt å tenkte sånt. natt til i dag så hadde hu ikke noe urin i bleia si.. jeg er veldig beskymret og er lei at hu har vonde drømmer og ikke får vært i bhg og hu har det ikke bra når hu er sånn som hu er.. vi bor i en leiligheten som det er bade basseng under oss og luft ventilene er rett opp i leilighet.. kan det være årsaken? vi flytta hit i denne leiligheten i juli 2009 og før vi flytta hit så var hu ikke det.. hadde skjelden feber og hosta så si aldri... håper du har noen svar som kan hjelpe oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et forum for psykiatri....

ja jeg veit... jeg sendte inn vedlegge litt for fort så jeg så det etterpå..

Skrevet

Høy feber har alle babyer før eller senere uten at det er farlig. Jeg er ingen lege... men det jeg vet er at det går ann å ta infeksjonsprøver på legekontoret som viser om hun har en bakteriell infeksjon. Ellers kan dere også teste henne for allergier og astma. Feks. er allergi mot hustøvmidd ganske vanlig... Har dere mer tepper enn tidligere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...