bibben Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Skrevet 2. mars 2010 ''Jeg føler derfor at jeg må gjøre mitt ytterste for å vise at jeg er tilregnelig og innsatsvillig før dette møtet som snart skal finne sted. '' Tenk at det holder lenge å være en vanlig god arbeidstaker. Det er ikke nødvendig å skulle være en superansatt:o) Thanks...kloke ord! Jeg bør nok absolutt legge lista på et overkommelig nivå. Det er helt riktig som du skriver at det ikke er nødvendig å være en "superansatt". Det er kanskje mine egne forventninger som er den største "fienden" her. Det handler dessverre om å være redd. Lite konstruktivt. Egentlig er det kanskje et lite snev av en vrangforestilling å tro at en er viktig i den store sammenhengen. Eller tro at det er så forbannet viktig å utbrodere private ting som andre kanskje ikke en gang har lyst til å vite noe om. God knows. Jeg skal forsøke å korrigere mitt perspektiv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.