Gå til innhold

"Oute" sin egen diagnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg føler derfor at jeg må gjøre mitt ytterste for å vise at jeg er tilregnelig og innsatsvillig før dette møtet som snart skal finne sted.

''

Tenk at det holder lenge å være en vanlig god arbeidstaker. Det er ikke nødvendig å skulle være en superansatt:o)

Thanks...kloke ord!

Jeg bør nok absolutt legge lista på et overkommelig nivå. Det er helt riktig som du skriver at det ikke er nødvendig å være en "superansatt".

Det er kanskje mine egne forventninger som er den største "fienden" her. Det handler dessverre om å være redd. Lite konstruktivt.

Egentlig er det kanskje et lite snev av en vrangforestilling å tro at en er viktig i den store sammenhengen. Eller tro at det er så forbannet viktig å utbrodere private ting som andre kanskje ikke en gang har lyst til å vite noe om. God knows. Jeg skal forsøke å korrigere mitt perspektiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...