Gå til innhold

Trenger psykolog

Gjest Noen som har vært borti dette?

Anbefalte innlegg

Gjest efexora
Skrevet

Hei. Jeg bor i Oslo å skal nå begynne jakten på psykolog. Fint hvis du hjelper meg med å begrense listen på bra og ikke bra psykologer. Slipper jeg bruke tid på det selv. Man må hjelpe hverandre. Takk.

hvis du har en mailadresse kan jeg gi deg noen tips

Fortsetter under...

Skrevet

hvis du har en mailadresse kan jeg gi deg noen tips

Hei. Takk for svar.

Hvordan gir jeg deg min epost adresse?

Kan ikke legge den ut for alle?

Skrevet

Ok.

Takk skal du ha.

Da får jeg gå inn å søke å se hva jeg finner.

Gå inn på helse sør-øst RHF så psykolog. Kommer an på hvor man bor i landet. Helse midt-norge osv.

Gjest efexora
Skrevet

Hei. Takk for svar.

Hvordan gir jeg deg min epost adresse?

Kan ikke legge den ut for alle?

hm, hva med å legge den ut på meldinger? Eller kan du lage deg en ny epostadresse som du kan bruke til Dol-formål?

Skrevet

hm, hva med å legge den ut på meldinger? Eller kan du lage deg en ny epostadresse som du kan bruke til Dol-formål?

ja bruk denne [email protected].

Gjest efexora
Skrevet

ja bruk denne [email protected].

ok da skal jeg gi deg svar. Er du bare interessert i psykologer, eller kunne du tenke deg psykiater også?

Annonse

Skrevet

ok da skal jeg gi deg svar. Er du bare interessert i psykologer, eller kunne du tenke deg psykiater også?

Hei.Sorry at jeg svarer så sent. Snilt av deg å hjelpe meg. Har sendt deg en mail. Håper å høre mer fra deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...