Gå til innhold

Endelig funnet et yrke jeg tror jeg kan fikse!

Anbefalte innlegg

Gjest på attføring
Skrevet

Jeg skal bli surrogatmor! Alt jeg trenger å gjøre er å være gravid! Høres fantastisk ut! Endelig kan jeg også brukes til noe

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Meget bra forutsatt at genene til det barnet du bærer fram kommer fra den far og mor som skal ha barnet etter fødselen.

Da hjelper du folk med å få barn som er dere egne :-)

Gjest på attføring
Skrevet

Meget bra forutsatt at genene til det barnet du bærer fram kommer fra den far og mor som skal ha barnet etter fødselen.

Da hjelper du folk med å få barn som er dere egne :-)

''Da hjelper du folk med å få barn som er dere egne :-)''

Er det alltid det beste? Noen bør absolutt ikke videreføre sine gener.

Gjest hmmmmmmmmmmm
Skrevet

Er du ny-nazist?

Gjest gakken den andre
Skrevet

Ehhhh? Fleiper vel nå? Det er dessuten IKKE lov i Norge!

Gjest gakken den andre
Skrevet

Er du ny-nazist?

Hehe ;) Tror nok den kommentaren der var ironisk gitt ;)

Skrevet

"Noen bør absolutt ikke videreføre sine gener."

S: Det er korrekt, men de er sjelden i stand til å være i samme forhold så lenge, og gjennomføre en handlingsplan over lang tid slik et slikt prosjekt krever.

Gjest Sjokkert!
Skrevet

"Noen bør absolutt ikke videreføre sine gener."

S: Det er korrekt, men de er sjelden i stand til å være i samme forhold så lenge, og gjennomføre en handlingsplan over lang tid slik et slikt prosjekt krever.

Herregud, at du kan si at det er korrekt. Du har et syn på mennesker som er forkastelig.

Mary Poppins
Skrevet

Herregud, at du kan si at det er korrekt. Du har et syn på mennesker som er forkastelig.

Hvorfor det? Det er ingen menneskerett å få barn. Og det er jo helt klart noen mennesker som ikke burde få det.

Gjest på attføring
Skrevet

Ehhhh? Fleiper vel nå? Det er dessuten IKKE lov i Norge!

har du hørt om ironi og galgenhumor?

Gjest gakken den andre
Skrevet

Hvorfor det? Det er ingen menneskerett å få barn. Og det er jo helt klart noen mennesker som ikke burde få det.

Er det ikke en morsomhet fra hans side da? Uttalte seg jo her om dagen om Jan Thomas & co og deres form for egoisme jo.

Gjest på attføring
Skrevet

så du synes det er en god ide at feks psykopater overfører sine gener? Vet ikke hva som kan komme ut av det, eller mennesker med alvorlige personlighetsavik. jeg har selv har ikke så gode gener å skryte av, men ser det heller ikke som noen selvfølge å føre dem videre. Da vil jeg heller adoptere, hvis jeg får muligheten.

Mary Poppins
Skrevet

Er det ikke en morsomhet fra hans side da? Uttalte seg jo her om dagen om Jan Thomas & co og deres form for egoisme jo.

Det vet jeg ikke. Men jeg kommenterer at jeg ikke synes det er sjokkerende å si at noen mennesker ikke bør få barn.

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men jeg kommenterer at jeg ikke synes det er sjokkerende å si at noen mennesker ikke bør få barn.

Hvem skal man ta mest hensyn til? De voksne eller barna?

Er man ikke i stand til å ta vare på et barn så bør en heller ikke få det.

Mary Poppins
Skrevet

Hvem skal man ta mest hensyn til? De voksne eller barna?

Er man ikke i stand til å ta vare på et barn så bør en heller ikke få det.

Hvorfor skriver du dette til meg? Jeg sier jo det samme

Skrevet

Om jeg har uttrykt meg utydelig, kan jeg gjøre det tydeligere her:

Ja, jeg mener at det finnes folk som ikke bør få barn.

Skrevet

Hvorfor skriver du dette til meg? Jeg sier jo det samme

Sorry, leste litt for fort.

Gjest gakken den andre
Skrevet

''Men jeg kommenterer at jeg ikke synes det er sjokkerende å si at noen mennesker ikke bør få barn.''

Nei, det er jeg helt, helt enig i!

Det jeg mente med fleip var å bruke surrogatmor.

Mary Poppins
Skrevet

''Men jeg kommenterer at jeg ikke synes det er sjokkerende å si at noen mennesker ikke bør få barn.''

Nei, det er jeg helt, helt enig i!

Det jeg mente med fleip var å bruke surrogatmor.

''Det jeg mente med fleip var å bruke surrogatmor.''

Ja jeg tror nok kanskje det var fleip ja..

Skrevet

Lykke til!

Trenger du noen fantastiske gener, kan jeg godt bidra.

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...