Gå til innhold

Endelig funnet et yrke jeg tror jeg kan fikse!

Anbefalte innlegg

Gjest på attføring
Skrevet

Lykke til!

Trenger du noen fantastiske gener, kan jeg godt bidra.

;-)

mvh

ok, hvor mange egg kan jeg ta ut av deg? Har du noen begrensinger i forhold til hvilke mennesker som får bruke dem? skriver deg opp i donorregisteret mitt , du er den første foreløpig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, hvor mange egg kan jeg ta ut av deg? Har du noen begrensinger i forhold til hvilke mennesker som får bruke dem? skriver deg opp i donorregisteret mitt , du er den første foreløpig;)

Tilbud, prisliste og kraspesifikkasjoner ettersendes.

mvh

Gjest gakken den andre
Skrevet

Tilbud, prisliste og kraspesifikkasjoner ettersendes.

mvh

Hehe!

Gjest Niccola
Skrevet

Hehe, det høres ut som en solid investeringsplan! Genialt ;o)

Gjest på attføring
Skrevet

Hehe, det høres ut som en solid investeringsplan! Genialt ;o)

men faktisk så lurer jeg på hvor mye jeg kunne tjent på det om det var lovlig i Norge. Folk er jo desperate etter å få barn i disse dager. De drar jo til og med til India for å sette sine egg inn i en av surrogatmødrene der. hvis jeg kunne fått over 100 000 hvert år hadde jeg jo blitt steinrik;)

Gjest Niccola
Skrevet

men faktisk så lurer jeg på hvor mye jeg kunne tjent på det om det var lovlig i Norge. Folk er jo desperate etter å få barn i disse dager. De drar jo til og med til India for å sette sine egg inn i en av surrogatmødrene der. hvis jeg kunne fått over 100 000 hvert år hadde jeg jo blitt steinrik;)

Bare 100.000? Trodde summene var høyere, men det er kanskje fordi man stort sett hører om kjendiser som ønsker surrogatmødre, og summene dermed blir like astronimiske.

Jeg aner virkelig ingenting om dette "yrket".. :-)

Skrevet

Man blir ikke stenrik på 100000,- i året, med mindre man bor i India. (Det er jo bare en brøkdel av en norsk årslønn.)

Dog kunne du muligvis satset på firlinger - det burde jo øke inntekten!

Med vennlig hilsen

Gjest på attføring
Skrevet

Bare 100.000? Trodde summene var høyere, men det er kanskje fordi man stort sett hører om kjendiser som ønsker surrogatmødre, og summene dermed blir like astronimiske.

i India tar de 300 000, i USA ca tre ganger så mye hvis jeg tilbyr en rimeligere pris, så kan jeg likevel bli ganske rik om noen år;) jeg mister nok attføringen da ja.

Gjest Niccola
Skrevet

i India tar de 300 000, i USA ca tre ganger så mye hvis jeg tilbyr en rimeligere pris, så kan jeg likevel bli ganske rik om noen år;) jeg mister nok attføringen da ja.

"jeg mister nok attføringen da ja" - hehe, jeg vil tippe det, ja!

Kveldens innlegg, må jeg si! :-)

Gjest på attføring
Skrevet

Man blir ikke stenrik på 100000,- i året, med mindre man bor i India. (Det er jo bare en brøkdel av en norsk årslønn.)

Dog kunne du muligvis satset på firlinger - det burde jo øke inntekten!

Med vennlig hilsen

Det er jo bare å sette inn noen flere egg det, så kan jeg doble det. Ser nå at 100 000 var litt lite, men kommer det over 300 000 vil jo folk heller dra til India. kanskje man kan forhandle om pris når ungen er født? vanskelig å betale for en vare du ikke har sett.

Gjest på attføring
Skrevet

"jeg mister nok attføringen da ja" - hehe, jeg vil tippe det, ja!

Kveldens innlegg, må jeg si! :-)

Lurer på hva NAV og min saksbehandler (nr fire hittil i år) har å si om planene mine fremover? Blir det godkjent som attføringsprosjekt? Kan det gå inn under arbeid med bistand?

Gjest på attføring
Skrevet

det er 100 000 for barnet, og 200 000 for alle ekstra utgifter og merkostnader ved å være surrogatmor. Hvis det blir veldig fornøyd med barnet kan de betale litt til.

Gjest Niccola
Skrevet

Lurer på hva NAV og min saksbehandler (nr fire hittil i år) har å si om planene mine fremover? Blir det godkjent som attføringsprosjekt? Kan det gå inn under arbeid med bistand?

Det ville faktisk vært interessant å høre om, vær så snill å holde oss oppdatert om du tar dette videre! :o)

Gjest på attføring
Skrevet

Det ville faktisk vært interessant å høre om, vær så snill å holde oss oppdatert om du tar dette videre! :o)

ja da, jeg skal videofilme møtet med NAV og legge det ut på Youtube;)

Gjest gakken den andre
Skrevet

Kanskje du rett og slett kunne fått arbeidspraksis med embryoinnsetting på attføringsbedrift? Også søker du deg over til lønnstilskudd etter hvert. Ved fast arbeid mange år fremover i tid, finn en gudfryktig Smiths Venner par, der konen ikke kan frembære barn. Still deg til tjeneste og vips: bare å føde på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...