Gjest k 34 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei! Jeg og min mann har prøvd å bli gravide med nummer to i et halvt år. Vi har et barn fra før på to år. Jeg er 34 år, normalvektig og røyker ikke. Jeg forstår det sånn at dette med kort lutealfase er noe diskutert, men lurer likevel på om dette kan ha noe si for meg siden vi ikke har fått det til enda. Jeg begynner å blø (stort sett klart blod) på dag 9 etter eggløsning men den første kraftige blødningen kommer først dag 11 eller 12. Er dette en for kort lutealfase? Før jeg ble gravid med den første, begynte jeg å spotte brunt blod fra dag 8 og fikk først ordentlige blødninger på dag 13, og da gikk det jo til slutt bra. Jeg har kuttet kraftig ned på kaffe og alkohol og drikker ca. 3 kopper kaffe i uka, og 4 enheter alkohol i uka. Bør jeg slutte helt med begge deler i prøveperioden? Har det mye å si for befruktningsevnen? Kan jeg allerede ha blitt for gammel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344006-lutealfase/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.