Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er etter min beregning 4+5 i dag, og testet i går siden jeg følte meg litt "rar" i kroppen.. Var trøtt, og kvalm i går når det var en stund siden jeg hadde spist, og frøys veldig. Følte meg til tider varm. Men mest frøsen på kvelden.. Er det vanlig? Kan ikke huske det fra første svangerskapet?

Er krill-olje (tab) like bra som omega-3? Veit ikke helt forksjellen :o) Men tar krill. Og folat.. det har jeg tatt en mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344009-veldig-nygravid-og-fryser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og lykke til!!

Tror det er helt vanlig å være frossen i begynnelsen (mot slutten har man gjerne det motsatte problemet...).

Sultfølelse var mitt første svangerskapstegn begge gangene, en merkelig blanding av kvalme og sult hvis det gikk for lenge mellom måltidene.

Gratulerer! :-)

Kan ikke huske av jeg var frøssen noen av gangene. Holder du på å bli forkjøla?

Nei.. Er merkelig, for kan føle jeg er varm i ansiktet, men så fryser jeg plutselig. I går kveld var jeg varm i kroppen men iskald på hender og føtter.

Husker ikke at det var sånn sist.. men men.. alle svangerskap er jo forskjellige så. :)

Annonse

Gratulerer og lykke til!!

Tror det er helt vanlig å være frossen i begynnelsen (mot slutten har man gjerne det motsatte problemet...).

Sultfølelse var mitt første svangerskapstegn begge gangene, en merkelig blanding av kvalme og sult hvis det gikk for lenge mellom måltidene.

''Tror det er helt vanlig å være frossen i begynnelsen (mot slutten har man gjerne det motsatte problemet...).''

Stemmer det - husker eksen nektet å ligge inntil meg mot slutten av svangerskapene, jeg var rene varmeovnen! :o)

Gjest togli

Gratulerer :))

I et av svangerskapene mine frøs jeg forferdelig på kveldene! Frosten kom på en måte innenfra, så det hjalp nesten ikke uansett hva jeg hadde på meg :-/ Så vidt jeg husker varte dette i noen uker i løpet av første trimester. I de to andre svangerskapene plagdes jeg ikke av dette i det hele tatt, så det er nok ulikt fra graviditet til graviditet :)

Gjest - Ingoen -

Helt normalt!

Jeg er alltid frossen de første par mnd i gravidteten, spesielt på beina og liksom innvendig. Har veldig varme føtter til vanlig, men husker at mannen hadde reist bort forrige sommer, og ikke kul om jeg klarte å få varmen i beina da jeg lå under dyna. Normalt sett er det hans bein som kommer snikende bort på min side for å varme seg...

Merkelig hvor omfattende og kompleks et svangerskap faktisk er - man får alle slags symptomer i hele kroppen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...