khdf Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Hei! Jeg hadde i sist svangerskap mye menssmerter helt frem til uke 14. Dette har jeg hattdet innimellom, men de siste dagene ganske ofte. er 13 uker i morgen. er dette noe å bekymre seg for. har vært på ultralyd i uke 11 alt fint da. Men nå er jeg litt redd. ingen blødning, bare murring som kommer og går.. 0 Siter
Spirello Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Det kommer av at livmora vokser, og bånda i lysken strekker seg (stikkinger) - helt normalt.. Jeg hadde det lenger ut i mitt første svangerskap.. Kom og gikk i rykk og napp. barnet vokser så i rykk og napp også - det så jeg tydelig siden jeg var på vekstkontroller hver tredje uke.. 0 Siter
laban Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Så lenge du ikke får blødninger, synes jeg du skal ta det med ro. Omtrent alt er normalt - men du skal ikke ha direkte smertevondt over lengre tid, uten å nevne det på kontroll. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.