Gjest burger Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hvor bør vi kjøpe leilighet i Oslo? Litt unna sentrum, ikke for dyrt. Godt ungdomsmiljø, få innvandrere. Forslag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei, Ytre Kaldfjord ligger langt unna Oslo sentrum, og har få innvandrere. Ellers hadde Sør Afrika, inntil for få år siden, et system slik du etterlyser (Group Areas Act) hvor hvite mennesker kunne sikre seg mot å komme i kontakt med folk med mørkere hudfarge enn dem selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest burger Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei, Ytre Kaldfjord ligger langt unna Oslo sentrum, og har få innvandrere. Ellers hadde Sør Afrika, inntil for få år siden, et system slik du etterlyser (Group Areas Act) hvor hvite mennesker kunne sikre seg mot å komme i kontakt med folk med mørkere hudfarge enn dem selv. Jeg gidder ikke å bo i en innvadrerghetto full av kriminalitet, derfor er det en del av vurderingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surfergirl Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 La meg få annbefale Hardangervidda. Der er det ikke mange skummle mennesker. Tror kanskje du bør revurdere hele planen med å flytte til Oslo. En av gledene med å bo her er jo nettopp det flerkulturelle mangfoldet som man får bli en del av. Og når det gjelder kriminalitet så skal du ikke tro alt Frp sier.. Jeg bor på Bøler og fikk sist uke en murstein inn gjennom vinduet.. og den ble kastet av en hvit nordmann... har du hørt slikt??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ista Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 La meg få annbefale Hardangervidda. Der er det ikke mange skummle mennesker. Tror kanskje du bør revurdere hele planen med å flytte til Oslo. En av gledene med å bo her er jo nettopp det flerkulturelle mangfoldet som man får bli en del av. Og når det gjelder kriminalitet så skal du ikke tro alt Frp sier.. Jeg bor på Bøler og fikk sist uke en murstein inn gjennom vinduet.. og den ble kastet av en hvit nordmann... har du hørt slikt??? Heisann! Flere av oss som bor på Bøler gitt! Ja, det er det jeg sier - Bøler er best! Og det flerkulturelle vi har her oppe er kjempeflott! Hvordan skal vi ellers lære barna våre at vi må leve sammen alle som en? Ved å isolere seg? hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ista Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei, Ytre Kaldfjord ligger langt unna Oslo sentrum, og har få innvandrere. Ellers hadde Sør Afrika, inntil for få år siden, et system slik du etterlyser (Group Areas Act) hvor hvite mennesker kunne sikre seg mot å komme i kontakt med folk med mørkere hudfarge enn dem selv. Hei! Ville bare si at jeg synes det er fint at du er rasismens vokter her inne! Støtter meg til dine innlegg og meninger! hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei! Ville bare si at jeg synes det er fint at du er rasismens vokter her inne! Støtter meg til dine innlegg og meninger! hilsen Hei Ista, Tusen takk for tilliten. Jeg har ("dessverre") sett hva et slikt hudfarge-basert apartheid-system kan føre til (i Sør Afrika), og derfor reagerer jeg på slikt som Burger skriver. Heldigvis blir det mindre og mindre av slike holdninger, men det er ille nok nå for dem som blir utsatt for slikt. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Med fare for å bli stemplet som rasist, vil jeg bare si jeg forstod innlegget ditt. I motsetning til flere av de få svarene jeg gidda å lese! Har hatt jobbtilbud i Oslo,og sjekka hus/leiligheter i flere strøk. Jeg liker Frogner/Majorstua.Men,så kommer det an på om du vil bo lengre ut,slik at det er billigere og muligens bedre i forhold til barn? Det kan jo da være å foretrekke et sted hvor dere kan ha råd til en enebolig? Jeg anbefaler deg å tråle sidene med boligannonser fra meglere. Det er mange flotte steder å bo i oslo,avhengig av hva man ønsker og hvilke stadier man er i livet.(og økonomien) Hadde jeg vært 20,fri og frank,hadde jeg valgt Grønland eller noe slikt. Liker å handle i innvandrerbutikker,og har flere venner fra andre nasjoner...bare så det er sagt! Plager meg ikke med innvandrere, i nærmiljøet,men jeg vil ikke bo i samme gård som dem! Etter å ha bodd i en oppgang hvor ungene bæsja i trappene og heisen,det stinket,og det var bråk hele døgnet,gidder jeg ikke det mere. Det har også med alder å gjøre....-) Men,la meg få anbefale Nord-Norge,med mye bedre boligpriser, dersom dere har en utdannelse det er lett å få seg jobb. Her oppe er det desuten flere yrker som blir tilgodesett med ekstra kroner,nettopp fordi vi trenger folk her oppe i visse yrker! Dessuten,ikke så mange innvandrere her.:-) Så,til sist,vil jeg si at jeg fatter ikke at det enkle spørsmålet ditt kunne bli oppfattet slik,men det er jo politisk korrekt å forsvare våre nye landsmann! Dessuten,det er til tider utrolig hva noen kan finne ut,av å lese mellom linjer de knapt forstår betydningen av!Skulle tro det gikk sport i å finne noe i ethvert innlegg som man kan kritisere! Ha en fin søndag, Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosdo Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei, Ytre Kaldfjord ligger langt unna Oslo sentrum, og har få innvandrere. Ellers hadde Sør Afrika, inntil for få år siden, et system slik du etterlyser (Group Areas Act) hvor hvite mennesker kunne sikre seg mot å komme i kontakt med folk med mørkere hudfarge enn dem selv. Hei, Sør! Jeg støtter dine antirasistiske argumenter fullt ut. Men, la oss la idealismen ligge litt. For en person som skal kjøpe leilighet er dette en stor investering (særlig i Oslo). Med tanke på verdiutviklingen på boligen, kan det faktisk være veldig rasjonelle argumenter for å ønske å bo i et "innvandrerfritt-område". Rettere sagt; "område fritt for mørkhudete". Hvis jeg skal selge en leilighet, spiller det liten rolle hvor godt forhold jeg har til mine "mørke" naboer når det fremdeles eksisterer hodninger som dem Burger viser. Jeg ville for eksempel vært skeptisk til å investere i en leilighet i Groruddalen etter Berntsens uttalelser i forrige uke. Av samme grunn frarådet jeg nylig en bekjent å kjøpe en leilighet som lå over en bensinstasjon. Ikke det at jeg var bekymret for farlige avgasser og eksplosjoner (det var en moderne stasjon med god ventilering), men fordi et eneste oppslag i Dagbladet om at "Bensinstasjoner dreper" ville gjøre det adskillig vanskeligere å få solgt leiligheten igjen. Det er nok mange i landet som tenker "huff, så mange innvandrere som har flyttet inn i nabolaget. Nå blir det sanart umulig å få solgt denne leiligheten til noen hvite med mange penger." Så hvis den fremtidige verdien på boligen teller mer enn selve leiligheten og bomiljøet, forstår jeg faktisk skepsisen for å flytte inn i et "innvandrerstrøk". Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei, Sør! Jeg støtter dine antirasistiske argumenter fullt ut. Men, la oss la idealismen ligge litt. For en person som skal kjøpe leilighet er dette en stor investering (særlig i Oslo). Med tanke på verdiutviklingen på boligen, kan det faktisk være veldig rasjonelle argumenter for å ønske å bo i et "innvandrerfritt-område". Rettere sagt; "område fritt for mørkhudete". Hvis jeg skal selge en leilighet, spiller det liten rolle hvor godt forhold jeg har til mine "mørke" naboer når det fremdeles eksisterer hodninger som dem Burger viser. Jeg ville for eksempel vært skeptisk til å investere i en leilighet i Groruddalen etter Berntsens uttalelser i forrige uke. Av samme grunn frarådet jeg nylig en bekjent å kjøpe en leilighet som lå over en bensinstasjon. Ikke det at jeg var bekymret for farlige avgasser og eksplosjoner (det var en moderne stasjon med god ventilering), men fordi et eneste oppslag i Dagbladet om at "Bensinstasjoner dreper" ville gjøre det adskillig vanskeligere å få solgt leiligheten igjen. Det er nok mange i landet som tenker "huff, så mange innvandrere som har flyttet inn i nabolaget. Nå blir det sanart umulig å få solgt denne leiligheten til noen hvite med mange penger." Så hvis den fremtidige verdien på boligen teller mer enn selve leiligheten og bomiljøet, forstår jeg faktisk skepsisen for å flytte inn i et "innvandrerstrøk". Med vennlig hilsen Hei Kosdo, Men det argumentet faller jo siden samme gruppe mennesker jo påstår at "det er så veldig mange innvandrere som vil flytte dit"! (Ergo, stort kjøpepress og høye priser!) Og uansett om husprisene i områder med mange "innvandrere" var lavere (pga dem), så får jo da Burger kjøpt en billigere leilighet (fordi prisen er lav allerede), og taper faktisk ingenting. Rent teoretisk ville jo sjansen for tap være størst (innen denne logikken) hvis man kjøpte en dyr leilighet i et *hvitt* område, og det så kom svarte mennesker ETTERPÅ. Uansett så burde jo Burger skrevet "i et område med lite kriminalitet" - hvis det var det som var poenget. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosdo Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei Kosdo, Men det argumentet faller jo siden samme gruppe mennesker jo påstår at "det er så veldig mange innvandrere som vil flytte dit"! (Ergo, stort kjøpepress og høye priser!) Og uansett om husprisene i områder med mange "innvandrere" var lavere (pga dem), så får jo da Burger kjøpt en billigere leilighet (fordi prisen er lav allerede), og taper faktisk ingenting. Rent teoretisk ville jo sjansen for tap være størst (innen denne logikken) hvis man kjøpte en dyr leilighet i et *hvitt* område, og det så kom svarte mennesker ETTERPÅ. Uansett så burde jo Burger skrevet "i et område med lite kriminalitet" - hvis det var det som var poenget. Med vennlig hilsen Hei igjen. Du skriver: "Men det argumentet faller jo siden samme gruppe mennesker jo påstår at "det er så veldig mange innvandrere som vil flytte dit"! (Ergo, stort kjøpepress og høye priser!)" Det ville være interessant om noen kunne hostet opp litt statistikk her. Jeg har faktisk en mistanke om at boliger i noen områdene som er blitt "mørkhudifisert" ikke har hatt samme verdiøkning som "hvite" områder. Det er ihvertfall en utbredt holdning (noe som selvfølgelig ikke gjør den sann). Jeg vet om et nabolag hvor dette er tilfellet (les; folk mener at de dårlige prisene skyldes alle innvandrerene), men er slettes ikke sikker på det er statistisk grunnlag for å hevde at det faktisk er slik. Hvis jeg investerte i eiendommer i stor stil ville dette være noe jeg hadde satt meg inn i. Det som er poenget mitt er at de psykologiske effektene er vel så viktige som fakta. Burger vil ikke bo med innvandrere. Jeg er skeptisk til å flytte inn i et område hvor jeg frykter dårlig prisøkning. Dermed har leiligheten i Groruddalen fått to mindre på visning... (hypotetisk da, jeg hadde ikke hatt noe i mot å bo der, men du skjønner poenget). Du skriver: "Rent teoretisk ville jo sjansen for tap være størst (innen denne logikken) hvis man kjøpte en dyr leilighet i et *hvitt* område, og det så kom svarte mennesker ETTERPÅ." Helt rett. I en blokk jeg bodde tidligere, var det stor bekymring blant naboene da det flyttet inn en stor pakistansk familie i en av leilighetene. Særlig de eldre beboerene klaget over at "nå kommer verdien til å synke"(noe den ikke gjorde...). Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei igjen. Du skriver: "Men det argumentet faller jo siden samme gruppe mennesker jo påstår at "det er så veldig mange innvandrere som vil flytte dit"! (Ergo, stort kjøpepress og høye priser!)" Det ville være interessant om noen kunne hostet opp litt statistikk her. Jeg har faktisk en mistanke om at boliger i noen områdene som er blitt "mørkhudifisert" ikke har hatt samme verdiøkning som "hvite" områder. Det er ihvertfall en utbredt holdning (noe som selvfølgelig ikke gjør den sann). Jeg vet om et nabolag hvor dette er tilfellet (les; folk mener at de dårlige prisene skyldes alle innvandrerene), men er slettes ikke sikker på det er statistisk grunnlag for å hevde at det faktisk er slik. Hvis jeg investerte i eiendommer i stor stil ville dette være noe jeg hadde satt meg inn i. Det som er poenget mitt er at de psykologiske effektene er vel så viktige som fakta. Burger vil ikke bo med innvandrere. Jeg er skeptisk til å flytte inn i et område hvor jeg frykter dårlig prisøkning. Dermed har leiligheten i Groruddalen fått to mindre på visning... (hypotetisk da, jeg hadde ikke hatt noe i mot å bo der, men du skjønner poenget). Du skriver: "Rent teoretisk ville jo sjansen for tap være størst (innen denne logikken) hvis man kjøpte en dyr leilighet i et *hvitt* område, og det så kom svarte mennesker ETTERPÅ." Helt rett. I en blokk jeg bodde tidligere, var det stor bekymring blant naboene da det flyttet inn en stor pakistansk familie i en av leilighetene. Særlig de eldre beboerene klaget over at "nå kommer verdien til å synke"(noe den ikke gjorde...). Med vennlig hilsen Hei igjen Kosdo, Men leilighetene i "Groruddalen" er vel *allerede* billigere da? Ergo vil "Burger" får en bedre leilighet til en billigere pris, og ikke tape noe. Videre så må det jo sies å være et "trygt kjøp" siden prisene allerede ER lave? (Og vil neppe falle mer.) Derimot vil de falle ett ANNET sted i Oslo, fordi "de uønskede" vil flytte dit, istedet for til Grorud! === Ellers så tror jeg at argumentet er "snudd bak-frem". "Innvandrere" i Norge har generelt dårlig råd, og flytter til billige områder (altså, områder som av *ANNEN* årsak opplever relativt prisfall). Prisene er ikke "lave fordi innvandrere bor der", men "innvandrere bor der FORDI prisene er lave"! Cause 'n' effekt! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Du burger, hvorfor "få innvandrere", er du redd dine barn skal bli med i en av disse ungdomsgjengene som handler med narko og våpen? Jeg for min del kan ikke fatte at noen gidder å bo i byen i det hele tatt. Små trange leiligheter og forurensing. Takke meg til naturen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Du burger, hvorfor "få innvandrere", er du redd dine barn skal bli med i en av disse ungdomsgjengene som handler med narko og våpen? Jeg for min del kan ikke fatte at noen gidder å bo i byen i det hele tatt. Små trange leiligheter og forurensing. Takke meg til naturen. Hei Nosferatu, Noen av oss *LIKER* faktisk å bo i leiligheter i byer. Jeg kunne ikke tenke meg et stort hus som skal vedlikeholdes, hage som skal stelles, og en 50 meter innkjørsel som skal måkes for sne! Motto: "alt som er større enn en verandakasse er jungel eller villmark!" :-) Dessuten så treffer man mange flere interessante mennesker i en by (av den enkle årsak at det, per definisjon, bor langt flere mennesker der). Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei Nosferatu, Noen av oss *LIKER* faktisk å bo i leiligheter i byer. Jeg kunne ikke tenke meg et stort hus som skal vedlikeholdes, hage som skal stelles, og en 50 meter innkjørsel som skal måkes for sne! Motto: "alt som er større enn en verandakasse er jungel eller villmark!" :-) Dessuten så treffer man mange flere interessante mennesker i en by (av den enkle årsak at det, per definisjon, bor langt flere mennesker der). Mvh Hei Sør Jeg foretrekker natur og gleden av å gå lange turer i villmarken. Filosofere og nyte skaperverket. Min erfaring er at en del folk synes at jeg er altfor snål til å gidde å snakke med meg, her i landet Og hvis man mot formodning skulle komme i snakk med noen, også kommer inn på emnene filosofi, naturvitenskap eller astrofysikk, da ser de rart på deg, kaller deg "overklok" og haster videre. Jeg kler meg sært forresten. Jeg tror pinadø det er lettere å komme i snakk med folk i utlandet når jeg er på walkabout. I hvertfall så går kommunikasjonen bedre da. Men det kan kanskje ha noe med dette kalde samfunnet vi har fått de siste 50 årene. Det virker som folk har blitt skeptisk til de som skiller seg ut. Hehe. Jeg tror forresten jeg burde flytte til nord-norge, for der er det vakker natur. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosdo Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei igjen Kosdo, Men leilighetene i "Groruddalen" er vel *allerede* billigere da? Ergo vil "Burger" får en bedre leilighet til en billigere pris, og ikke tape noe. Videre så må det jo sies å være et "trygt kjøp" siden prisene allerede ER lave? (Og vil neppe falle mer.) Derimot vil de falle ett ANNET sted i Oslo, fordi "de uønskede" vil flytte dit, istedet for til Grorud! === Ellers så tror jeg at argumentet er "snudd bak-frem". "Innvandrere" i Norge har generelt dårlig råd, og flytter til billige områder (altså, områder som av *ANNEN* årsak opplever relativt prisfall). Prisene er ikke "lave fordi innvandrere bor der", men "innvandrere bor der FORDI prisene er lave"! Cause 'n' effekt! ;-) Med vennlig hilsen "Prisene er ikke "lave fordi innvandrere bor der", men "innvandrere bor der FORDI prisene er lave"!" Joda, jeg kan gå med på den. Alternativt at kommunen kjøper boliger til asylsøkere/sosialklienter i billige områder. Men jeg har fremdeles en mistanke om at dette, i tillegg til de eksisterende faktorene, vil kunne være et bidrag til at boligene der ikke opplever samme prisøkning som ellers. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 "Prisene er ikke "lave fordi innvandrere bor der", men "innvandrere bor der FORDI prisene er lave"!" Joda, jeg kan gå med på den. Alternativt at kommunen kjøper boliger til asylsøkere/sosialklienter i billige områder. Men jeg har fremdeles en mistanke om at dette, i tillegg til de eksisterende faktorene, vil kunne være et bidrag til at boligene der ikke opplever samme prisøkning som ellers. Med vennlig hilsen Hei Kosdo, Jeg har ikke full oversikt over huspriser i distrikter i Oslo, men Grünerløkken (og området rundt) var at et slikt "belastet område" hvor prisene har eksplodert fordi det ble "trendy" å bo der... Mener å minnes at jeg så flere slike "belastede områder" i en oversikt over "områder hvor prisene forventes å stige mest". Jeg tror nok slike utsagn som Berentsen kom med kan lage noen korte utslag i boligmarkedet, men jeg tror at forskjellen i utvikling er relativt små, og de som finnes er mer tilfeldige. "Det ble populært å bo i sentrum", for eksempel. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Hei Sør Jeg foretrekker natur og gleden av å gå lange turer i villmarken. Filosofere og nyte skaperverket. Min erfaring er at en del folk synes at jeg er altfor snål til å gidde å snakke med meg, her i landet Og hvis man mot formodning skulle komme i snakk med noen, også kommer inn på emnene filosofi, naturvitenskap eller astrofysikk, da ser de rart på deg, kaller deg "overklok" og haster videre. Jeg kler meg sært forresten. Jeg tror pinadø det er lettere å komme i snakk med folk i utlandet når jeg er på walkabout. I hvertfall så går kommunikasjonen bedre da. Men det kan kanskje ha noe med dette kalde samfunnet vi har fått de siste 50 årene. Det virker som folk har blitt skeptisk til de som skiller seg ut. Hehe. Jeg tror forresten jeg burde flytte til nord-norge, for der er det vakker natur. Mvh. Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan kler du deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan kler du deg? Når jeg ikke går rundt naken, så varierer jeg etter humøret. F.eks ha på meg min kurtha (hvit indisk drakt) når jeg føler meg enkel. Så har jeg macho tøyet mitt, som du så på bildet, for å fremheve musklene. Så har jeg mitt gotiske antrekk, svarte klær med amuletter og tilhørende smykker. Kan forveksles med en satanist. Så har jeg chakra-holist drakten min, som er ganske vid og ledig. Sånn at man kan drive med yoga, meditere i lotus stilling e.t.c. Absolutt ingenting av det jeg har på meg er eller har vært moter. Jeg boikotter motebransjen og kjøper det jeg synes ser kewlt ut. Jeg har også paganist klær, som er selvmekket batikk. Fine farger lissom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Når jeg ikke går rundt naken, så varierer jeg etter humøret. F.eks ha på meg min kurtha (hvit indisk drakt) når jeg føler meg enkel. Så har jeg macho tøyet mitt, som du så på bildet, for å fremheve musklene. Så har jeg mitt gotiske antrekk, svarte klær med amuletter og tilhørende smykker. Kan forveksles med en satanist. Så har jeg chakra-holist drakten min, som er ganske vid og ledig. Sånn at man kan drive med yoga, meditere i lotus stilling e.t.c. Absolutt ingenting av det jeg har på meg er eller har vært moter. Jeg boikotter motebransjen og kjøper det jeg synes ser kewlt ut. Jeg har også paganist klær, som er selvmekket batikk. Fine farger lissom. OK. Nå skjønner jeg hva du mener med sært. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34407-leilighet-i-oslo/#findComment-132969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.