Gjest garri Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har hørt at søtstoffet astpartham kan føre til uro i kroppen. Hvor mye sant er det i det? Er det noen som kjenner uroen i seg etter de har inntatt noe med aspartham? 0 Siter
Avarian Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Vanskelig å si om det er koffeinet som gjør meg hyper eller om det er aspartamet i cola light. Men vet om folk som får migrene av aspartam og skyr det som pesten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg får ikke uro i kroppen, men fyttikatta så oppblåst jeg kan bli i magen av noen kunstige søtstoffer og også noen kombinasjoner av flere stoffer. Hadde i meg en kopp automatkakao på tom mage på mandag morgen og den må det ha vært noe sånt i for jeg var veldig oppblåst og uggen i magen i 2 døgn før det ga seg. Var da så oppblåst at jeg måtte slakke på beltet til og med. 0 Siter
Sør Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Hei, Sukkerindustrien taper på aspartam, så det blir beskyldt for alt fra dårlig motesans til å gjøre deg platfot. Noen få reagerer på aspartam, men jeg har ikke hørt om uro. Det kan jo være andre ting som gjør det? Kanskje du har lavt blodsukker hvis du ikke spiser nok? (Og er vant med å få sukker fra sukkerholdig brus.) Med vennlig hilsen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Nei. Jeg drikker en halv liter TabXtra om dagen og har aldri merka noen ting. 0 Siter
Gjest gare Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg reagerer med kraftig uro etter å ha drukket for mye brus med kunstig søtstoff. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg reagerer med kraftig uro etter å ha drukket for mye brus med kunstig søtstoff. gare: med koffein da eller ? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg reagerer med kraftig uro etter å ha drukket for mye brus med kunstig søtstoff. Drikker både Coca Cola og Coca Cola Zero - aldri merket noen forskjell. 0 Siter
Gjest gare Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 gare: med koffein da eller ? Jeg reagerer ikke på kaffe. Men jeg reagerer også på andre kunstige tilsetningsstoffer som bl.a. er i godterier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.