Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vageroen
Skrevet

Ja. Har heldigvis ikke kommet dithen i RL at noen har sett hvor teit og dum jeg er. Ikke engang en behandler.

Jepp det evige offer igjen og martyrkomplekset. Denne tråden her er igjen et klasseeksempel på noe av din adferd som irriterer meg.

Du generelt irriterer meg ikke. Men den adferden her provoserer meg sterkt.

Skrevet

Jeg regna med det.

Ikke noe problem.

Hvis du før du skriver innlegg, omtrent kan konkludere med utestengelse e.l. bør det ringe en bjelle i hodet ditt om at du ikke skal skrive og sende det innlegget - ærlig talt j31, dette har du prøvd før og du vet hvordan det går...

Skrevet

Det er en trend i dette forumet at folk hisser seg opp om en poster innlegg litt for mange ganger eller legger fram den samme problemstillingen mer enn en gang...

For min del kan du skrive så mye du vil. Den som blir irritert burde holde seg unna, ikke verre enn det :-)

''For min del kan du skrive så mye du vil. Den som blir irritert burde holde seg unna, ikke verre enn det :-)''

Før du uttaler deg om akkurat dette, bør du vite bakgrunnshistorien. Om det irriterer meg eller andre har overhodet ingen betydning - slik må man bare regne med på et åpent forum. Poenget i dette tilfellet er at vedkommende ødelegger _seg selv_ med dette, og det er på bakgrunn av det at utestengelser og tøffe kommentarer kommer.

Gjest ikke vondt ment
Skrevet

Hvordan skremte det vettet av deg?

Når du spør om noe der svaret er så innlysende, må du forvente et litt skarpt svar.

Skrevet

Jeg tror ikke det er din eller min mening som er avgjøende, rose23. J31 har blitt utestengt for lang tid tidligere og det er vel den veien det bærer nå. I tillegg må det da være åpenbart at denne typen oppførsel ikke er oppbyggende for henne.

NHD og webmaster har gitt klare råd. De fleste oppfordrer bare J31 til å følge disse.

Men det er nå heller ikke mange her som får så mye svar som denne Berta.

:-)

Gjest Istapp
Skrevet

Dette har ikke jeg fått med meg,men håper du ikke tenker for mye på det. NHD er en psykiater blandt mange,de sier så forskjellige ting. Kanskje du ikke bør legge så mye vekt på det han sier?

Håper det går bra med deg :-)

Gjest Moderator
Skrevet

Dette har ikke jeg fått med meg,men håper du ikke tenker for mye på det. NHD er en psykiater blandt mange,de sier så forskjellige ting. Kanskje du ikke bør legge så mye vekt på det han sier?

Håper det går bra med deg :-)

Vennligst ikke fortsett diskusjonen i denne tråden. Siden vi har stengt j31 ute i 10 dager, anser vi det lite konstruktivt at denne diskusjonen fortsetter (hun er jo ikke lenger velkommen til å delta selv ).

Gjest Istapp
Skrevet

Vennligst ikke fortsett diskusjonen i denne tråden. Siden vi har stengt j31 ute i 10 dager, anser vi det lite konstruktivt at denne diskusjonen fortsetter (hun er jo ikke lenger velkommen til å delta selv ).

Den er grei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...