Gå til innhold

Frustrert gammel,feit gubbe 51.

Anbefalte innlegg

Gjest UPF58
Skrevet

Jeg har store problemer med å komunisere med kvinner.Jeg liker ikke at de tar på meg hvis de ikke mener noe med det.Damer under 30 tør vist ikke å snakke med meg.Jeg har noe skjegg og er både stor og høy.Forstår ikke hva som skjer....Det kan virke som man må være 35+ for å tørre å snakke med meg.Er det slik at pene damer er redd for at jeg skal misforstå om de er single? Jeg snakker om en 30+ års aldersforskjell og jeg tror liksom det er innlysende at jeg forsøker å være hyggelig? Jeg vet snart ikke hvordan jeg skal oppføre meg.Er flørting noe annet i dag,enn på 70 tallet? Kan man ikke snakke med yngre mennesker uten at de skal misforstå? Tør snart bare å snakke med gutter og menn.Men noen menn på 28+ har forsøkt å sjekke meg opp,men dette var i perioden 92-99 når jeg var ute på byen.Jeg er vel egentlig ganske sjenert,men har "Anne-Kat" genet så det griner etter.Eneste forskjellen på kjeften min og hennes,er at hun snakker om det jeg bare tenker,og at jeg aldri kjører i fylla. ENSOM og snart i "panikk-alderen" Man har ikke så mye erfaring med damer når det er snakk om under 10 kvinner på 51 år (Enda mindre egentlig)(Er dette feil forum?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vageroen
Skrevet

Nå er nordmenn ganske reserverte av seg.

Har noen utenlandske venne som stadig beklager seg over at det blir sett på rart på om de feks prater med sidemann på bussen etc. eller i kassakø etc.

Og mange jenter kan nok tolke vennlig oppmerksomhet fra en ukjent eldre mann som et forsøk på å sjekke opp.

Jeg har en personlighet som gjør at jeg er ganske utadvent og smilende. Jeg har fått kommentarer om at jeg kan virke veldig flørtende av og til . Selv når jeg mener at jeg bare er blid og hyggelig og vennlig.

Det er ikke lett å alltid vite hva motivene bak en handling er. For hva som virker som normal imøtekommenhet for en person kan fremstå som ren sjekking for et annet menneske.

Nå prøvde jeg å svare på spørsmålet ditt men har ikke noe lurt å si føler jeg. Annet enn at jeg skjønner din frustrasjon.

Gjest Livet er fint
Skrevet

Ensomme menn i panikkalderen er ikke særlig attraktivt spør du meg. Hva har du panikk for?

Og om man har hatt hatt 1 dame eller 50 er da vel ingenting og gruble over, slikt har mest med tilfeldigheter og gjøre.

Nyt livet og slutt og gruble på dette.

Bor forresten alene med barna mine jeg også, så jeg vet hva jeg snakker om;)

Skrevet

Jeg arbeider på en mannsdominert arbeidsplass. Vi er 6 damer og 50 menn. Noen av disse gjør ikke annet enn å flørte, men jeg tar meg ikke nær av det. Synes tvert imot det bare er morsomt og smigrende. Så lenge de har den respekten de har med at de ikke begynner å klå eller komme med upassende forslag, så er det bare kjekt.

Gjest UPF58
Skrevet

Ensomme menn i panikkalderen er ikke særlig attraktivt spør du meg. Hva har du panikk for?

Og om man har hatt hatt 1 dame eller 50 er da vel ingenting og gruble over, slikt har mest med tilfeldigheter og gjøre.

Nyt livet og slutt og gruble på dette.

Bor forresten alene med barna mine jeg også, så jeg vet hva jeg snakker om;)

Ikke annet enn at de siste 18 årene etter skillsmissen skal fortsette inn i alderdommens ensomhet.Når man har noe sjenanse tar mange menn til flaska,men det gjør ikke jeg.Det er ille nok å være en gammel gubbe,om man ikke også skulle være full.Har hatt munntørrhet så jag har mistet en del tenner oppe.Ikke så vakkert da,hvis man er under 30år og kvinne og en slik gubbe kommer vraltende."Hei,søta,hikk,skal vi danse,hikk"Har sluttet å snakke med de under 35.De tar meg på alvor,og det var jo ikke meningen.Flørting er jo en fleip med folk man liker.Går ikke ut lenger på lørdagskvelden.Har ikke gjort det på over 10 år.Jeg oppfatter ikke flørting som sjekking,men de under 30 tror kanskje det?

Gjest jente under 30
Skrevet

Ikke annet enn at de siste 18 årene etter skillsmissen skal fortsette inn i alderdommens ensomhet.Når man har noe sjenanse tar mange menn til flaska,men det gjør ikke jeg.Det er ille nok å være en gammel gubbe,om man ikke også skulle være full.Har hatt munntørrhet så jag har mistet en del tenner oppe.Ikke så vakkert da,hvis man er under 30år og kvinne og en slik gubbe kommer vraltende."Hei,søta,hikk,skal vi danse,hikk"Har sluttet å snakke med de under 35.De tar meg på alvor,og det var jo ikke meningen.Flørting er jo en fleip med folk man liker.Går ikke ut lenger på lørdagskvelden.Har ikke gjort det på over 10 år.Jeg oppfatter ikke flørting som sjekking,men de under 30 tror kanskje det?

Hvis jeg skal bli smigret over at en mann på 50+ flørter med meg så må det være Morten Harket eller en som er like kjekk. Ellers ville jeg syntes det var svært ubehagelig at en eldre mann flørtet. Hvorfor holder det ikke å flørte med damer nærmere din egen alder?

Gjest under 30 og ikke så prippen
Skrevet

Hvis du har munntørrhet pga medisinbruk så kan du sjekke på NAV om du har rett til gratis tannbehandling.

Gjest TinaLina78
Skrevet

Hvis jeg skal bli smigret over at en mann på 50+ flørter med meg så må det være Morten Harket eller en som er like kjekk. Ellers ville jeg syntes det var svært ubehagelig at en eldre mann flørtet. Hvorfor holder det ikke å flørte med damer nærmere din egen alder?

enig med deg der. går bort til damer nærmere din egen alder så vil nok de være mer mottakelig. og det er ikke noe gale i ta litt vare på utseende sitt heller. gå til tannlegen og fiks tennene dine, klipp skjegget og få en fin ny hårsveis. så vil nok damene være litt mer interesserte også:)

Gjest UPF58
Skrevet

Fordi jeg ikke vet når jeg flørter.Jeg er hyggelig og smiler til alle damer.Dette kan misforståes tydligvis hos de yngste.De eldre tar det ikke fullt så høytidelig.Samfunnet blir trist synes jeg når det er forbudt å være hyggelig og glad.Når vet man hva som er flørt eller sjekking? Ikke vet jeg? Har ikke blitt så mye utsatt for det som jeg husker.

Gjest UPF58
Skrevet

enig med deg der. går bort til damer nærmere din egen alder så vil nok de være mer mottakelig. og det er ikke noe gale i ta litt vare på utseende sitt heller. gå til tannlegen og fiks tennene dine, klipp skjegget og få en fin ny hårsveis. så vil nok damene være litt mer interesserte også:)

Interresert i hva da? Å tørre å føre en hyggelig samtale om vær og vind? Jeg orker snart ikke dette kalde og harde Norge,melder flytting til et varmere land hvor det går an å være hyggelig og utandvendt uten at folk skal ta det som sjekking.Ikke noe flere innlegg fra meg her.Bare korte svar.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Kjære deg! Du er over 50 og du beskriver deg selv som feit.

Hvorfor i himmelsens navn er du ikke fornøyd med at damer over 35 vil snakke med deg?

Du må bare se realiteten i øynene. Jenter under 30 vil se på deg som en gammel gris om du prøver å sjekke dem opp.

Jeg husker så godt hvordan det var å være ung og bli forsøkt sjekket opp av eldre menn. Slike menn flirte vi av.

Prøv deg på eldre damer du, så kanskje det blir noe på deg.

Det er ikke meningen å være frekk med det jeg sier her. Prøver bare få deg til å forstå at du sikter litt feil. Sorry!

Gjest Livet er fint
Skrevet

Hvorfor i himmelsens navn er du ikke fornøyd med at damer over 35 vil snakke med deg?

Du må bare se realiteten i øynene. Jenter under 30 vil se på deg som en gammel gris om du prøver å sjekke dem opp.

Jeg husker så godt hvordan det var å være ung og bli forsøkt sjekket opp av eldre menn. Slike menn flirte vi av.

Det er ikke meningen å være frekk med det jeg sier her. Prøver bare få deg til å forstå at du sikter litt feil. Sorry!

Fornuftig skrevet. Og mannen bør jammen stelle seg.

Gjest Medium
Skrevet

Nå er det vel akkurat det noe av det han får frem som frustrasjon i innlegget sitt. At damer under 30 ikke vil snakke med ham forde de tror han flørter, selv om han bare prøver å snakke og være hyggelig

Skrevet

Hva hadde du selv gjort om ei overvektig kvinne på 70 år, med manglende tenner, veldig snakkesalig og "plasskrevende" og uflidd utseende kom bort og begynte å flørte med deg?

Akkurat. Du hadde heller ikke syntes det var noe særlig innbydende tenker jeg.

Fiks opp deg selv! Tenner er svinedyrt, men dersom det er pga medisiner så kan det hende du får dekket en del tannbehandling - hør med tannlegen og nav. Klipp håret og stell skjegget, det får du gjort hos en herrefrisør. Ta litt mer vare på deg selv, spis sunnere og rør deg litt mer så du går litt ned i vekt. Du har helt sikkert en sjarmerende mann inni der et sted - finn ham frem! :o)

Og prøv deg heller på kvinner som er litt mer på din egen alder, de færreste damer på 25 synes menn over 50 er drømmen, selv om det finnes noen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå er det vel akkurat det noe av det han får frem som frustrasjon i innlegget sitt. At damer under 30 ikke vil snakke med ham forde de tror han flørter, selv om han bare prøver å snakke og være hyggelig

Men hvorfor prøve å snakke med ukjente jenter på under 30? Det er ikke en gang sikkert at de tror han flørter, de har bare ingen interesse av å snakke med ham.

Jeg prøver ikke å innlede samtaler med tilfeldige, ukjente personer som er mer enn 20 år yngre enn meg. Hvorfor skulle jeg vel det?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor skriver du så mye om kvinner under 30 og hva de mener - er det bare disse du finner tiltrekkende og er interessert i å bli kjent med? Kanskje bedre å sikte mot noen i egen aldersgruppe?

Enig i at manglende tenner ikke er så attraktivt, sånn i utganspunktet, men kan du ikke få gjort noe med det hos tannlege?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor skriver du så mye om kvinner under 30 og hva de mener - er det bare disse du finner tiltrekkende og er interessert i å bli kjent med? Kanskje bedre å sikte mot noen i egen aldersgruppe?

Enig i at manglende tenner ikke er så attraktivt, sånn i utganspunktet, men kan du ikke få gjort noe med det hos tannlege?

tzatziki1365380058
Skrevet

Men hvorfor prøve å snakke med ukjente jenter på under 30? Det er ikke en gang sikkert at de tror han flørter, de har bare ingen interesse av å snakke med ham.

Jeg prøver ikke å innlede samtaler med tilfeldige, ukjente personer som er mer enn 20 år yngre enn meg. Hvorfor skulle jeg vel det?

Eniig med deg!

Gjest UPF58
Skrevet

Hva hadde du selv gjort om ei overvektig kvinne på 70 år, med manglende tenner, veldig snakkesalig og "plasskrevende" og uflidd utseende kom bort og begynte å flørte med deg?

Akkurat. Du hadde heller ikke syntes det var noe særlig innbydende tenker jeg.

Fiks opp deg selv! Tenner er svinedyrt, men dersom det er pga medisiner så kan det hende du får dekket en del tannbehandling - hør med tannlegen og nav. Klipp håret og stell skjegget, det får du gjort hos en herrefrisør. Ta litt mer vare på deg selv, spis sunnere og rør deg litt mer så du går litt ned i vekt. Du har helt sikkert en sjarmerende mann inni der et sted - finn ham frem! :o)

Og prøv deg heller på kvinner som er litt mer på din egen alder, de færreste damer på 25 synes menn over 50 er drømmen, selv om det finnes noen.

Jeg hadde snakket høflig med henne,uten å bli sint,og svart på hennes flørt med ett glimt i øyet.Rart at alle tar flørt som sjekking...

Jeg tar det ikke som det.Hadde hun kommet med en trist historie hadde hun fått en god klem,og jeg hadde håpet at hun ville overleve denne dagen også.Vi har ikke noe godt ord på oss her i Norge for å være snille og hyggelige.Vi er en gjeng uhøflige folk som nekter å snakke med folk som ikke er pene nok.

Gjest UPF58
Skrevet

Hvorfor i alle dagen snakker vi om sjekking? Jeg gir snart opp.

Hvorfor kan man ikke være utadvendt og hyggelig uten at det skal tas som sjekking? Har du aldri flørtet med en kjekk mann som er 20 år yngre enn deg? Vi må holde tunga rett i munnen her.Drøm og fantasi er en ting,men realitetene er at jeg ikke har sjangs på damer under 40.Det er realiteten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...