Gå til innhold

Nå skal det spisest!

Anbefalte innlegg

Gjest salat
Skrevet

Får prøve å tenke på det ja :-)

I går kveld, skammer meg dypt over å fortelle dette..., men jeg kjøpte en pose med ostepopp. Noe jeg ikke har spist på kanskje et år. Trykte i meg hele, og da jeg våknet i dag tidlig, tenkte jeg å neiiii.... Men lettelsen var stor da jeg likevel veide mindre enn jeg gjorde for noen dager siden..

''Trykte i meg hele, og da jeg våknet i dag tidlig, tenkte jeg å neiiii.... Men lettelsen var stor da jeg likevel veide mindre enn jeg gjorde for noen dager siden..''

Hehe, du merker nok ikke utslaget så fort ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du da en halv banan gir 50 kcal når 100g banan gir 83kcal?

*Hehe* Jeg surrer her ser jeg. Nå har jeg ikke laptopen her så jeg får ikke sjekket hva jeg har notert ang. kalorier helt nøyaktig, men det er vel ikke så nøye om den halve bananen inneholder 40 eller 60 kcal?

Skrevet

Får prøve å tenke på det ja :-)

I går kveld, skammer meg dypt over å fortelle dette..., men jeg kjøpte en pose med ostepopp. Noe jeg ikke har spist på kanskje et år. Trykte i meg hele, og da jeg våknet i dag tidlig, tenkte jeg å neiiii.... Men lettelsen var stor da jeg likevel veide mindre enn jeg gjorde for noen dager siden..

Det er vel ikke noe å skamme seg over? Selv har jeg trøkket i meg masse småsjokolade i kveld, er nesten kvalm... Men har ikke fnugg av dårlig samvittighet av den grunn. :o)

Gjest salat
Skrevet

*Hehe* Jeg surrer her ser jeg. Nå har jeg ikke laptopen her så jeg får ikke sjekket hva jeg har notert ang. kalorier helt nøyaktig, men det er vel ikke så nøye om den halve bananen inneholder 40 eller 60 kcal?

Hvis man teller kalorier har det vel det ;-p

Skrevet

Hvis man teller kalorier har det vel det ;-p

20-30 kalorier velter neppe hele dagsregnskapet på kalorifronten. Ikke rent fysisk i alle fall, da sitter det i hodet.

Gjest salat
Skrevet

20-30 kalorier velter neppe hele dagsregnskapet på kalorifronten. Ikke rent fysisk i alle fall, da sitter det i hodet.

selvfølgelig ikke, men mange bekker små osv...

Gjest Costa del sol
Skrevet

Det er vel ikke noe å skamme seg over? Selv har jeg trøkket i meg masse småsjokolade i kveld, er nesten kvalm... Men har ikke fnugg av dårlig samvittighet av den grunn. :o)

Legen min fortalte sist at en med spiseproblemer kan føle at om en spiser en appelsin så legger den seg utenpå kroppen. Er vel sikkert slik jeg føler det da... Noen i denne tråden sa at "innerst inne vet du at en appelsin" er for liten lunsj... Men jeg vet faktisk ingenting lenger. For meg er en appelsin en hel middag... :-/

men setter pris på svarene deres. virkelig. Hadde karakteren 6 i kost- og ernæring på videregående, men det er nesten som de vanlige reglene og faktaene ikke gjelder meg...

Satt nesten et time å bladde i kokebøker for å finne en ny rett jeg kan leve med og på, men det munnet ut i ingenting. Derimot ser jeg på det som et framskritt at jeg har slurpet i meg smothies.... Har hatt en liste på 20 matvarer jeg har levd på i iallefall et halvt år. Nå er listen blitt større :-) Å det må vel være bra?

Skrevet

Legen min fortalte sist at en med spiseproblemer kan føle at om en spiser en appelsin så legger den seg utenpå kroppen. Er vel sikkert slik jeg føler det da... Noen i denne tråden sa at "innerst inne vet du at en appelsin" er for liten lunsj... Men jeg vet faktisk ingenting lenger. For meg er en appelsin en hel middag... :-/

men setter pris på svarene deres. virkelig. Hadde karakteren 6 i kost- og ernæring på videregående, men det er nesten som de vanlige reglene og faktaene ikke gjelder meg...

Satt nesten et time å bladde i kokebøker for å finne en ny rett jeg kan leve med og på, men det munnet ut i ingenting. Derimot ser jeg på det som et framskritt at jeg har slurpet i meg smothies.... Har hatt en liste på 20 matvarer jeg har levd på i iallefall et halvt år. Nå er listen blitt større :-) Å det må vel være bra?

''Har hatt en liste på 20 matvarer jeg har levd på i iallefall et halvt år. Nå er listen blitt større :-) Å det må vel være bra?''

Kjempebra! :o) Et flott, lite fremskritt er det og flere blir det. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...