aase k. Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Hei. Jeg er blitt så plaget med destruktive tanker og det plager meg. Har problemer med å holde impulser og tanker i sjakk. Glemmer medisinen hele tida og psyk helsa er blitt betraktelig verre det siste halve året. Så jeg lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre. Diagnose: blandet pf med paranoiditet og ustabilitet. Depresjon, selvmordstanker og angst har jeg og. Har flere ganger sittet med tabletter foran meg og har hatt lyst til å ta alt på en gang. Jeg kjenner jeg er frustrert og det begynner å bygge seg opp et sinne jeg ikke kan forklare. Og jeg får ikke utløp for frustrasjonen min. Jeg begynner å bli redd meg selv. Hva gjør jeg? Kan du hjelpe meg? Har lest om depot-sprøyter, men er jeg psyk nok til det? Hva må til for at en får ei slik? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Det er ingen "sykdomsgrense" for å få depotmedisin. Alle som har problemer med regelmessig inntak bør få tilbud om depot der dette finnes. Tross dette vil jeg si at det kun er et spørsmål om vilje og praktiske tiltak for å huske å ta medisinene. 0 Siter
Gjest UPF58 Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det er ingen "sykdomsgrense" for å få depotmedisin. Alle som har problemer med regelmessig inntak bør få tilbud om depot der dette finnes. Tross dette vil jeg si at det kun er et spørsmål om vilje og praktiske tiltak for å huske å ta medisinene. Nå virker det kanskje som hun ikke klarer å ta medisiner,eller er suicudal.Eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.