Gjest prust Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 I går da jeg kom fra jobb, fikk jeg et merkelig anfall: I det jeg gikk ut av bilen hjemme, ble jeg med ett mo og skjelven i knær og albuer, og begynte å kaldsvette. Ble litt svimmel og følte jeg hadde blodtrykksfall. La meg ned med beina opp, og etter ca 20 minutter ble det bedre, og jeg la meg på sofaen og sov en halv time. Var fortsatt litt skjelven, men svettet ikke lenger. Mannen min mente dette minnet om de anfallene han har hatt (panikkangst). Det kjentes ekkelt ut når kroppen bare reagerte sånn helt plutselig og var utenfor min kontroll. Jeg hadde spist litt lite på jobb, men ikke veldig lite. Har en del å tenke på ifb jobben, men ikke mye ift hvordan det var i høst. Hva var dette? Veldig ekkelt med de skjelvingene og den følelsen av at knærne ikke bar meg... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Du beskriver det slik sambo beskriver det når blodsukkeret hans er for lavt. Han får plutselig slike anfall, og må ha noe for å få opp blodukkeret. Kommer helt plutselig hos han, og det er merkelig og se den lange mannen knapt klare og stå på beina. Kommer seg ganske kjapt dersom han drikker ett glass saft, spiser druesukker e.l 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Jeg blir også sånn når jeg går "tom". Dvs at blosukkeret faller. Hvis det gjentar seg kan du prøve å spise eller drikke noe. 0 Siter
Axcia Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Blodsukkeret. Jeg tror det ifm. at du skriver at du hadde spist og drukket lite. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1268403829' post='4322057] Du beskriver det slik sambo beskriver det når blodsukkeret hans er for lavt. Han får plutselig slike anfall, og må ha noe for å få opp blodukkeret. Kommer helt plutselig hos han, og det er merkelig og se den lange mannen knapt klare og stå på beina. Kommer seg ganske kjapt dersom han drikker ett glass saft, spiser druesukker e.l mulig det bare var det med lavt blodsukker. Jeg pleier å være veldig var for det, men har aldri fått et slikt anfall før. Pleier å være mer på humøret eller at jeg bare er svimmel. Har ikke merket noe til det i helga. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 mulig det bare var det med lavt blodsukker. Jeg pleier å være veldig var for det, men har aldri fått et slikt anfall før. Pleier å være mer på humøret eller at jeg bare er svimmel. Har ikke merket noe til det i helga. Sambo har også det med humøret, men noen ganger får han altså slike anfall. Ikke ofte, og det henger ikke i, når det er over så er det over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.