Gå til innhold

Efexor og slankepiller med efedrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg bruker Efexor, samt Stack 2 som er slankepiller som blant annet inneholder Efedrin. Jeg har frarådet han dette, men kan forstå han litt likevel da han er endel overvektig og har forsøkt det meste av pulverkurer, Xenical mm. Det jeg lurer på er om det er interaksjoner mellom Efexor og Efedrin, jeg fant ingen svar på interaksjoner.no. Jeg er litt bekymrer for at dette kan være en farlig kombinasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres i hvert fall ut som en måte å skaffe seg hjerteinfarkt på.

mvh

Gjest Desperatheterfarlig
Skrevet

Dette er ikke ufarlig.

I begynnelsen ble jeg bare mer hyper samt at de virket kjempegodt. Raste ned i vekt og godtok disse bivirkningene.

Jeg ble etterhvert veldig utafor og ustabil av ustabil av kombinasjonen SSRI samt slankepiller av samme typen. Endte opp legevakten med ekstrem angst samt veldig høyt blodtrykk og høy puls. Dette gjorde at jeg kastet de for godt : ).

Håper kameraten din kaster de i søpla hvor de faktisk hører hjemme ; ).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...