Gjest selvskader Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 er kutting resultat av umodenhet ved EUPF 0 Siter
Gjest livea Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg kutta meg da jeg var 19-21, men har aldri hatt diagnosen EUPF, så nei, ikke nødvendigvis. 0 Siter
Gjest livea Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg kutta meg da jeg var 19-21, men har aldri hatt diagnosen EUPF, så nei, ikke nødvendigvis. men det var jo ikke akkurat modent gjort av meg for det da. 0 Siter
Gjest gundasegi Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 men det var jo ikke akkurat modent gjort av meg for det da. Det er en umodent og løser ingen problemer. En frisk person løser ikke vonde tanker og vanskelige situasjoner med å skade seg selv. 0 Siter
Gjest livea Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det er en umodent og løser ingen problemer. En frisk person løser ikke vonde tanker og vanskelige situasjoner med å skade seg selv. Det er da ingen som har påstått at det er så modent å skade seg heller. Ei heller at det løser noen problemer. De fleste slutter jo med det når de er voksne også. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Det er en meget sterk sammenheng mellom EUPF og selvskading. De siste årene har selvskading i noe mindre alvorlig grad blitt en "mote" i enkelte grupper av fjortisjenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.