Gå til innhold

Til Irene Grøneng

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på dette

Den 290801 hadde jeg et spørsmål om far får sykemelding når mor er syk. Jeg fikk følgende svar fra deg:

Nei, dere kan ikke regne med at han blir sykmeldt når han ikke er syk selv. Problemet må løses på arbeidsplassen ved at han får gunstigere arbeidstid i den aktuelle perioden. Det bør han ha rett på iht arbeidsmiljøloven (vektige velferds/omsorgsgrunner).

Mitt spørsmål er nå om hvilken paragraf i arbeidsmiljøloven står dette? Det hadde vært så greit å kunne vise til den spesielle paragrafen når den tid kommer. Jeg må takke deg så mye for hjelpen. Endelig kan det se ut som det kan være mulig for oss å få et barn til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34422-til-irene-gr%C3%B8neng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...