Glenn09 Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Nå er jeg så lei av å slite... Ensomheten er vondt, følelsen av å ikke ha noen å prate med. Eller følelsen av å være uønsket. Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det slutt er at jeg har barn, men nå vet jeg ikke lenger. De vet at jeg har slitt i alle år, så de vet nok at jeg har holdt ut lenge nå..... Tankene om å avslutte har blitt sterkere, og jeg vet ikke om høyere doser på lithium hadde hjulpet, og jeg vet ikke om jeg vil at det skal hjelpe. For nå har jeg mest lyst til å sovne, og aldri våkne. Når jeg er frisk eller føler meg bra så føler jeg også et ønske om å dø. For jeg vet at slik jeg har det da ikke kommer til å vare. Til og med psykiateren jeg går til har jeg problemer med å fortelle alt hva jeg føler til. Han er flink og slikt men jeg synes det er lettere å skrive det jeg føler i en mail og sende til ham. Ofte skulle jeg ønske at jeg var andre steder i verden, men vet at jeg hadde bare ønsket at jeg var et annet sted igjen hadde jeg vært der. Ser jeg en leilighet til salgs der hvor jeg bor så kan jeg bli ordentlig lei meg fordi jeg lurer på hvor de skal flytte osv. selv om jeg ikke kjenner dem. Skulle vel helst hatt de fleste menneskene i verden rundt meg men tviler på at jeg noen gang blir fornøyd eller frisk..... 0 Siter
serenity777 Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Kanskje du kunne få en støttekontakt? Evnt gruppeterapi eller noe lignende, så slipper du å være ensom? 0 Siter
Glenn09 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Skrevet 13. mars 2010 Kanskje du kunne få en støttekontakt? Evnt gruppeterapi eller noe lignende, så slipper du å være ensom? Hei serenity777! Betalt besøker er ikke noe koselig, det hadde bare fått meg enda dårligere...... Jeg vil tydeligvis ha hjelp også siden jeg skriver her..... Men er det hjelp eller en bekreftelse på at jeg kan avslutte jeg vil ha...... Sover ikke godt heller, så er alltid trøtt..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.