Gå til innhold

Å slutte brått med Cipralex

Anbefalte innlegg

Gjest Articolato
Skrevet

Fali fali. Fikk sexlysten tilbake, og følelsene mine, men ble trist som f...

På'n igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv kondisjonstrening, sunt kosthold, avspenning og stryrketrening. Let etter det som er positivt og som kan gjøre deg glad uten at det er skadelig for deg.

Gjest spmål
Skrevet

Prøv kondisjonstrening, sunt kosthold, avspenning og stryrketrening. Let etter det som er positivt og som kan gjøre deg glad uten at det er skadelig for deg.

Har du personlig erfaring med at dette nytter?

Gjest bipp..
Skrevet

Det har jeg, livet har blitt herlig. Men jeg bruker også medisiner i tillegg.

Skrevet

Jeg har prøvd cipralex, men jeg ble bare feit og følelseskald av den. Jeg vil heller kjenne på smerten og heller finne ut hva som kan endre mitt humør som f.eks. god søvn, sunn mat, trening, yoga, meditasjon, avspenning, noen hobbyer, bygge opp gode relasjoner, realitetsteste tanker og finne mottanker når man tenker negativt. Gjøre det som gjør meg godt, og unngå det som gjør meg verre. Medisin legger demper på følelsene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...