Gjest Articolato Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Fali fali. Fikk sexlysten tilbake, og følelsene mine, men ble trist som f... På'n igjen... 0 Siter
tjohei Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Prøv kondisjonstrening, sunt kosthold, avspenning og stryrketrening. Let etter det som er positivt og som kan gjøre deg glad uten at det er skadelig for deg. 0 Siter
Gjest spmål Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Prøv kondisjonstrening, sunt kosthold, avspenning og stryrketrening. Let etter det som er positivt og som kan gjøre deg glad uten at det er skadelig for deg. Har du personlig erfaring med at dette nytter? 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Har du personlig erfaring med at dette nytter? Det har jeg, livet har blitt herlig. Men jeg bruker også medisiner i tillegg. 0 Siter
tjohei Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Har du personlig erfaring med at dette nytter? Jeg har prøvd cipralex, men jeg ble bare feit og følelseskald av den. Jeg vil heller kjenne på smerten og heller finne ut hva som kan endre mitt humør som f.eks. god søvn, sunn mat, trening, yoga, meditasjon, avspenning, noen hobbyer, bygge opp gode relasjoner, realitetsteste tanker og finne mottanker når man tenker negativt. Gjøre det som gjør meg godt, og unngå det som gjør meg verre. Medisin legger demper på følelsene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.