Gå til innhold

Sunn livsstil - 12 kilo ned

Anbefalte innlegg

Gjest Istapp
Skrevet

Du er kjempeflink :-)

Har begynt å gå nedover her også nå ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vageroen
Skrevet

"Hvordan dette prosjektet egentlig startet." Jeg skjønner ikke hva du mener?

Ble det ikke sendt inn et innlegg med spørsmål om sykemelding for å kunne fokusere på slanking. Og masse diskusjon rundt dette. Så startet NHD dette opplegget.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det hjelper meg til å holde motivasjonen oppe (og staheten til å trå til når motivasjonen svikter).

Helt ærlig er ikke den nye livsstilen min supersunn, jeg har spist både kjøttdeig (ikke karbonadedeig) og pølser, og har til og med tatt et lite kakestykke fra tid til annen. Middagen skal nok gradvis bli sunnere, når jeg får tømt fryseren for "gamle synder", men et kakestykke i godt selskap vil jeg ikke gi slipp på. Nøkkelordet her er jo livsstil, dette skal jeg fortsette med livet ut.

Det er helt rett det du sier.

Det er livsstil du snakker om. Og av og til ta man et kakestykke, eller unner seg annet godt.

Sunn livsstil er for eksempel å ikke spise kaker til frokost, middag og kvelds. ;-)

Gjest prust
Skrevet

Helt fantastisk! Gratulerer med et utrolig bra resultat, og en ny livsstil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...