Gå til innhold

Hundeeiere flest har bare en halv hjerne

Anbefalte innlegg

Gjest Tjavkoska
Skrevet

Det kan virke sånn noen ganger. De slipper hunden uten å ha kontroll på den.

Gjest eksen har hund ;)
Skrevet

he he

Sånn tenker jeg også av og til!

Gjest Tjavkoska
Skrevet

Hva sier det om katteeiere?

Jeg har aldri opplevd at en katt har angripet min hund!

Gjest solfryd
Skrevet

Nei, men til gjengjeld driter de overalt rundt hos naboene sånn at hunden min får skylda... ;-)

Gjest mora2
Skrevet

Det har jeg. To ganger. Ikke noe moro, gale kattekreket!

Gjest bikkjedritt
Skrevet

Nei, men til gjengjeld driter de overalt rundt hos naboene sånn at hunden min får skylda... ;-)

Naboen min tidligere hadde to ufordragelige små hundesaker som hoppet over gjerdet og inn i min hage, satt seg og dreit, og hoppet tilbake. Jeg satt og så på at de gjorde det, så naboen kunne bare prøve seg med at det var katter som hadde gjort det. Kattene graver forøvrig som oftest over dritten etter seg, mens bikkjene bare lar den ligge der.

Gjest Elextra
Skrevet

Må vedgå at jeg ofte irriterer meg over viltløpende hunder, f.eks. i skiløypa, jeg også (selv om jeg ikke helt deler ditt syn på eierne).

Skrevet

Ja, enig her.. Jeg irriterer meg grøønn over eiere som har hunden sin løs i parken, skiløypa etc. Hvor egoistisk er ikke det? Da hjelper det så utrolig lite at den småsinte/redde bikkja som springende og bjeffende mot meg er "verdens snilleste altså". Det hjelper meg så innmari lite.. for det vet da ikke jeg?!?!?! Jeg blir jo bare livredd og fly forbannet!!

Skrevet

Tro meg - den typen hundeeiere som bare slipper bikkja si uten videre er rimelig upopulær hos mange av oss (andre) hundeeiere også.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, enig her.. Jeg irriterer meg grøønn over eiere som har hunden sin løs i parken, skiløypa etc. Hvor egoistisk er ikke det? Da hjelper det så utrolig lite at den småsinte/redde bikkja som springende og bjeffende mot meg er "verdens snilleste altså". Det hjelper meg så innmari lite.. for det vet da ikke jeg?!?!?! Jeg blir jo bare livredd og fly forbannet!!

''Jeg irriterer meg grøønn over eiere som har hunden sin løs i parken, skiløypa etc''

Litt usikker på om løs hund eller i bånd er verst. Da jeg var på vei utfor en bakke på ski forleden hadde mannen som kom i mot hunden i bånd, og rett før jeg kom løp hunden tvers over løypa slik at båndet sperret....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...