Gå til innhold

NHD: Når jeg dør vil jeg hate deg! Farvell!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Farvel :-)

Gjest Så leit
Skrevet

Farvel :-)

Takk skal du ha! Takk NHD, du bryr deg ikke om noen dør.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk skal du ha! Takk NHD, du bryr deg ikke om noen dør.

Du kommer ikke til å dø på mange år :-)

Husk en l i farvel :-)

Gjest Pekkerkakemenner
Skrevet

Faaaaaaen ta deg NHD! Jeg håper du vil dø en grusom død!

Gjest Vageroen
Skrevet

Det svaret der synes jeg var ufint. Åpentbart en person som er dypt fortvilet også gir du et sånt svar.

Der burde du vært mer profesjonelt. Sagt noe sånt som oppsøk hjelp eller lignende.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det svaret der synes jeg var ufint. Åpentbart en person som er dypt fortvilet også gir du et sånt svar.

Der burde du vært mer profesjonelt. Sagt noe sånt som oppsøk hjelp eller lignende.

Et helt greit svar paa en trussel.

Gjest min mening her
Skrevet

enig håper pårørende saksøker hvis noe skjer

Skrevet

Faaaaaaen ta deg NHD! Jeg håper du vil dø en grusom død!

men DETTE reagerer ingen på.. dette er heelt greit å lire ut av seg..??????!!!

Skrevet

Så det at trådstarter sier h*n vil hate NHD og ønsker ham en grusom død er greit? Er man fritatt fra å utvise normal folkeskikk om man sliter psykisk?

marlenexxx27
Skrevet

Et helt greit svar paa en trussel.

Helt enig!

Å true med å ta livet sitt på det viset der, er noe av det styggeste man kan gjøre mot andre. Og det som tar kaka, er forventningen om å bli møtt med dulling og trygling attpåtil!

Bra at psykiateren har vett og mot til å svare på en avbalansert måte. Det hadde ikke jeg klart, jeg hadde gått rett i fella.

Gjest segunda
Skrevet

men DETTE reagerer ingen på.. dette er heelt greit å lire ut av seg..??????!!!

nei det er ikke greit, men det er ingen grunn til å svare på sånt.

Gjest Vageroen
Skrevet

Så det at trådstarter sier h*n vil hate NHD og ønsker ham en grusom død er greit? Er man fritatt fra å utvise normal folkeskikk om man sliter psykisk?

Nei og som privatperson skjønner jeg at NHD reagerer. Jeg kunne tenkt meg å komme med en litt spydig kommentar selv.

Men tror det ville vært mer konstruktivt om NHD hadde klart å være profesjonell og utvise empati og samtidig ta avstand fra truslene og den oppførselen.

Gjest den som venter på noe godt
Skrevet

Håper du får det varmt der nede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...