Gå til innhold

Känner du igen kändisarna - när de bytt kön?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du fick 6 rätt av 10 möjliga

Fikk jeg også 6 av 10 rette.

Skrevet

4 av 10. Ante ikke hvem mange av dem var engang.

Gjest nå ble jeg imponert over meg selv :)
Skrevet

WoW. Jeg fikk 10 av 10, og det med bare én gjetning!

Skrevet

WoW. Jeg fikk 10 av 10, og det med bare én gjetning!

Du er god! :D

Skrevet

Jeg fikk ni av ti riktige.

Du fick 9 rätt av 10 möjliga

Wow, stenkoll!

18612 personer har gjort testet.

Facit

Vem är det här? : Angelina Jolie

Vem är det här? : Beyonce

Vem är det här? : Brad Pitt

Vem är det här? : Britney Spears

Vem är det här? : Zac Efron

Vem är det här? : Jessica Alba

Vem är det här? : Justin Timberlake

Vem är det här? : Rihanna

Vem är det här? : Robert Patinson

Vem är det här? : Will Smith

Så här har andra svarat

Antal rätt Andel svarande

0 4 %

1 1 %

2 2 %

3 4 %

4 8 %

5 12 %

6 17 %

7 19 %

8 18 %

9 12 %

10 4 %

Gjest Kongen dy.
Skrevet

Dette er jo helt umulig. Er dette kjendiser? Har aldri hørt om Rihanna, Beyonce, Robert Pattinson, Zac Efron, Jessica Alba, Zoey Deschanel, Michael Cera, Lil' Kim, Fergie Ferguson, Jeff Tweedy eller Nick Cannon.

Skrevet

Det som gjorde det vanskelig, var at det var flere av svaralternativene som var helt ukjente for meg :-)

Men det gikk jo bra - 9 av 10 og karakteren: "Wow, stenkoll!"

Den jeg bommet på, var en person jeg aldri har hørt om før...

Skrevet

Dette er jo helt umulig. Er dette kjendiser? Har aldri hørt om Rihanna, Beyonce, Robert Pattinson, Zac Efron, Jessica Alba, Zoey Deschanel, Michael Cera, Lil' Kim, Fergie Ferguson, Jeff Tweedy eller Nick Cannon.

''Har aldri hørt om Rihanna, Beyonce, Robert Pattinson, Zac Efron, Jessica Alba, Zoey Deschanel, Michael Cera, Lil' Kim, Fergie Ferguson, Jeff Tweedy eller Nick Cannon.''

LOL, og jeg trodde _jeg_ ikke hadde hørt om så mange! Rart du kan ha unngått å ha hørt om Rihanna og Beyonce ihvertfall:-)

(I din oppregning er følgende helt ukjente for meg: Deschanel, Cera, Tweedy og Cannon)

Skrevet

Det som gjorde det vanskelig, var at det var flere av svaralternativene som var helt ukjente for meg :-)

Men det gikk jo bra - 9 av 10 og karakteren: "Wow, stenkoll!"

Den jeg bommet på, var en person jeg aldri har hørt om før...

Oj!! Stenkoll, ja!! :)

Gjest Kongen dy.
Skrevet

''Har aldri hørt om Rihanna, Beyonce, Robert Pattinson, Zac Efron, Jessica Alba, Zoey Deschanel, Michael Cera, Lil' Kim, Fergie Ferguson, Jeff Tweedy eller Nick Cannon.''

LOL, og jeg trodde _jeg_ ikke hadde hørt om så mange! Rart du kan ha unngått å ha hørt om Rihanna og Beyonce ihvertfall:-)

(I din oppregning er følgende helt ukjente for meg: Deschanel, Cera, Tweedy og Cannon)

''Rart du kan ha unngått å ha hørt om Rihanna og Beyonce ihvertfall''

Hvis man ikke bryr seg om vulgær døgnflue-musikk er ikke det så rart. Pop sluttet jeg å bry med om da Betales kom og ødla alt.

Gjest Kayia
Skrevet

4 av 10. Ante ikke hvem mange av dem var engang.

Samme her - er nok en generasjon over jeg. ;-)

Ingen fjes som dukket opp i mitt hode når jeg hørte hverken Zac Efron eller Robert Patinson foreksempel...

Skrevet

''Rart du kan ha unngått å ha hørt om Rihanna og Beyonce ihvertfall''

Hvis man ikke bryr seg om vulgær døgnflue-musikk er ikke det så rart. Pop sluttet jeg å bry med om da Betales kom og ødla alt.

Fantes det "pop" før Beatles, da? ;-)

Gjest Kongen dy.
Skrevet

Fantes det "pop" før Beatles, da? ;-)

Cliff Richard?

Skrevet

Cliff Richard?

"when the girl in your arms is the girl in your heart..."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...