Gå til innhold

Er det mennesker som ikke har hals?

Anbefalte innlegg

Gjest av alle ting man kan lure på
Skrevet

Jeg har sett noen som er små og veldig kompakt bygg. På meg så ser det ut som om de ikke har hals, at hodet bokstavelig talt ligger på skuldrene. Er det mennesker som mangler, eller har veldig hals, eller er det skuldrene som trekkes oppover?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Finnes det mennesker som ikke har legger, dvs har låra rett i skoa?

Gjest alt man kan lure på
Skrevet

Det finnes i hvertfall folk som har legg men ikke lår. Låret kan fjernes, og leggen flyttes opp til låret og roterer 180 grader. Det er genialt hvis man vil ha større utbytte av en protese.

Skrevet

hehe.

Kom til å tenke på en ganske ung mor. Hun kom hjem fra helsestasjonen med babyen sin og sukket. HUn hadde glemt å spørre om når tid de fikk hals.

Lol.

Men til spørsmålet; det kan jo være at noen med vekstproblemer har liten hals.

Gjest Atle Antonsen
Skrevet

Det sies at Atle Antonsen ikke har hals :D

Gjest alt man kan lure på
Skrevet

hehe.

Kom til å tenke på en ganske ung mor. Hun kom hjem fra helsestasjonen med babyen sin og sukket. HUn hadde glemt å spørre om når tid de fikk hals.

Lol.

Men til spørsmålet; det kan jo være at noen med vekstproblemer har liten hals.

Ja det har jeg lurt på. De jeg har sett som etter mitt syn har veldig kort hals er også veldig små i størrelsen. Lurer på om en kort hals skaper noe problemer på noe vis? eventuelt kan de jo ta ringer rundt halsen for å strekke den ;)

Skrevet

fnis

Gjest Dag Refsnes
Skrevet

Det sies at Atle Antonsen ikke har hals :D

Det stemmer det!

Skrevet

Hahahaha, pictures in my head. :-)

Skrevet

Visste du at sjiraffene har akkurat like mange halshvirvler som oss mennesker, dvs syv stykker? De er bare enda lengre enn våre:-)

Kanskje de halsløse du snakker om har mindre hvirvler enn folk flest? Evt kombinert med mye heising av skuldre og eventuelt mye halsfett...;-)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Ja det har jeg lurt på. De jeg har sett som etter mitt syn har veldig kort hals er også veldig små i størrelsen. Lurer på om en kort hals skaper noe problemer på noe vis? eventuelt kan de jo ta ringer rundt halsen for å strekke den ;)

Lenge siden jeg var her nå ja. Bayer er gjerne litt lubne i kinnene og da ser vi ikke mye til halsen,. hehe Det var det hun mente. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...