Gå til innhold

Ubeskrivelig følelse

Gjest Sommerfugler i magen, men hvorfor

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfugler i magen, men hvorfor
Skrevet

Hei, jeg er en helt alminnelig fyr på 24år. Gjennom hele livet, så lenge jeg kan huske har jeg fått merkelig følelse innimeg som jeg aldri har klart å fått svar på hva er. La meg prøve å forklare. Det er en veldig god følelse, det minner om å ha sommerfugler i magen, som når du er spent, og gleder deg til noe. Jeg vil også gå så langt at det er lignende som en mini versjon av den følelsen du har i magen når du er forelsket. Følelsen oppstår i flere situasjoner, eksempelvis når en telefonselger ringer meg. Jeg forstår ikke hvorfor, men noen sekunder inn i samtalen så kommer fenomenet. Jeg tror det har noe med å gjøre at jeg får full oppmerksomhet. Jeg får også følelsen på skolen, når feks lærer/lærerinne hjelper meg med en oppgave, eller om det er en med elev. Samme her, det henger isammen med å få full oppmerksomhet. Jeg får det også når jeg har vert hos kiropraktoren, fellestrekk fulloppmerksomhet. Hva i alle dager er dette rare fenomenet. Jeg synes det er en god følelse, og jeg liker den. Men hva er det? har det et navn, er det andre som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel en person som det er lett å glede... :)

Gjest togli
Skrevet

Den følelsen kjenner jeg igjen, men den kan komme som lyn fra klar himmel og har ingenting med ytre faktorer å gjøre fro min del (iallefall ingen faktorer jeg har funnet ut av foreløpig ;)): Følelsen kan beskrives som en intens lykkefølelse, og jeg må rett og slett gruble litt på hvorfor jeg plutselig ble euforisk ;-P

Gjest wiggene
Skrevet

Kanskje det rett og slett er det vi kan kalle et snev av lykkefølelse :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...