Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det ikke er så mange menn her inne, men kanskje dere damer kunne ta dere bryderiet med å minne mennene deres på følgende:

Forkjørsretten i rundkjøringa tilligger den som kom _først_ inn, ikke den som har størst fart!

*går ned fra såpekassa*

Skrevet

Hehe, jeg har ofte kjørt saaakte inn i rundkjøringa til nesten hele bilen er forbi vikepliktlinja og enda kommer det biler i full fart fra ventstre. Hender jeg roper "halloooo! Nå FLETTER vi, dere!", men hjelper det - neida...

Skrevet

Husker jeg kom inn i en rundkjøring med 3 inn/utkjøringer og skulle forbi den første og ut den andre. I det jeg var kommet nesten bort til den første kom en diger traktor med tilhenger og føreren snakket i mobiltelefon og kjørte rett inn i rundkjøringa og foran nesa på meg uten å bry seg døyten om vikeplikt og andre trafikkanter!

Heldigvis kjører jeg sakte i rundkjøringer...

Skrevet

*Hopper opp på såpekassa etter morsan, og roper høyt-*

- HØRTE DERE, alle sammen?! -

Gjest Pontiac
Skrevet

*hopper opp på kassa og skriker sammen med morsan for da høres det bedre*

Skrevet

Og husk å bruke blinklyset.

Du tar sikkert akkurat den utkjørselen hver eneste dag, men jeg som står og venter, vet ikke det. Det går mye fortere for alle hvis vi kan SE at du skal ut FØR du faktisk svinger av. Det er dette som er hensikten med blinklyset, det er ikke bare en kul effekt i kupeen.

Skrevet

Er enig, men det er også fryktelig irriterende når folk sniler seg inn i og rundt i rundkjøringa.. Stort sett gamlinger eller unge jenter som nettopp har fått lappen. Det går an å kjøre fortere enn 10 km i timen..

Skrevet

Nemlig!!! Tutet kraftig på en _lastebilsjåfør_ som tydeligvis mente at jeg skulle stoppe midt i rundkjøringen fordi han skulle uti... Mann selvsagt...

Gjest høstløv
Skrevet

Nemlig!!! Tutet kraftig på en _lastebilsjåfør_ som tydeligvis mente at jeg skulle stoppe midt i rundkjøringen fordi han skulle uti... Mann selvsagt...

Menn tror at den som har størst bil har størst rett!

Skrevet

Menn tror at den som har størst bil har størst rett!

Det kan virke slik, ja. Mannfolk!!!

Gjest verinoca
Skrevet

-og når man skal svinge inn til høyre der det står en bil i krysset og venter på å få svinge ut til venstre: Sett på blinklys slik at den ventende bilen kan få lov å kjøre!! *grr* :-)

Skrevet

Og husk å bruke blinklyset.

Du tar sikkert akkurat den utkjørselen hver eneste dag, men jeg som står og venter, vet ikke det. Det går mye fortere for alle hvis vi kan SE at du skal ut FØR du faktisk svinger av. Det er dette som er hensikten med blinklyset, det er ikke bare en kul effekt i kupeen.

''det er ikke bare en kul effekt i kupeen.''

...det er dessverre litt for mange som ser ut til å tro det.

Skrevet

Er enig, men det er også fryktelig irriterende når folk sniler seg inn i og rundt i rundkjøringa.. Stort sett gamlinger eller unge jenter som nettopp har fått lappen. Det går an å kjøre fortere enn 10 km i timen..

Ja, enig i det.

peppermyntete
Skrevet

Hehe, jeg har ofte kjørt saaakte inn i rundkjøringa til nesten hele bilen er forbi vikepliktlinja og enda kommer det biler i full fart fra ventstre. Hender jeg roper "halloooo! Nå FLETTER vi, dere!", men hjelper det - neida...

Jeg håper du tuller?

Gjest Elextra
Skrevet

LOL

Gjest GRRRRRRRRRRRRRRRR
Skrevet

Her må jeg legge til: Vent ved oppmerket linje og ikke kjør ut og steng utsikten for den som venter til høyre for deg.

Jeg har funnet ut at dette er også en ting bare MENN gjør.

Dersom alle stopper ved oppmerket striper, får den som venter i feltet ved siden av også se om det er klart.

Dette har irritert meg leeeeeeeeeeeeeeenge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...