Gå til innhold

tips trengs!

Anbefalte innlegg

Gjest 567890
Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe et par mansjettknapper i overraskelse til kjæresten min. Tenkte jeg skulle gjøre de litt spesielle og romantiske, og gravere de inn. MEN; skal jeg gravere på baksiden eller foran, og hva? Må jo bli noe veldig kort, siden plassen er så liten.

Trenger tips!

Gjest Sjelden vi pynter oss men fin gave
Skrevet

Synes det er flott hvis det f.eks. er en liten sten eller litt pynt i et hjørne eller noe på dem. Du kan jo gravere inn hans ini.på dem, på utsiden. Da blir det jo bare to, tre bokstaver på normale navn.

Gav min et sett ganske så pene også, med slipsnål til. Han har ikke brukt dem ennå *ler*

Gjest 567890
Skrevet

Synes det er flott hvis det f.eks. er en liten sten eller litt pynt i et hjørne eller noe på dem. Du kan jo gravere inn hans ini.på dem, på utsiden. Da blir det jo bare to, tre bokstaver på normale navn.

Gav min et sett ganske så pene også, med slipsnål til. Han har ikke brukt dem ennå *ler*

ja, sant. Men tenkte gravere noe som er litt spesielt for oss, noe romantisk. Er det teit? Eller skal jeg heller ta det på baksiden?

Gjest 567890
Skrevet

hva med din pus?Din på den ene, og pus på den andre? Teit?

Gjest Sjelden vi pynter oss men fin gave
Skrevet

Blir for galt å si "teit"

Jeg ville ikke skrevet det men du har jo forhold til de ordene og han også så da kan dette passe veldig for dere

Jeg ville nok heller brukt spesille datoer eller noe jeg da

Hvis du skal skrive mye så bør du satse på de som bare har en bitteliten pynt eller så må du på baksiden

Slikt som "din pus" ol hadde nok jeg tatt på baksiden unsett :)

Gjest majas mamma
Skrevet

Hva med å gravere inn et lite hjerte på baksiden?

Skrevet

Skal det graveres på forsiden synes jeg du bør holde deg til initialene hans eller noe annet enkelt og nøytralt. På baksiden kan du heller bruker hjerter eller "love" eller hva du vil. :o)

Skrevet

En Mann går ikke rundt med mansjettknapper med "Pus" på... Ærlig talt.

Skrevet

Pus må i så fall _definitivt_ stå på baksiden!

Skrevet

Pus må i så fall _definitivt_ stå på baksiden!

Jepp - jeg glemte å legge til det, forsto det sånn at trådstarter vurderte å gravere inn Pus på fremsiden. Jeg vil tro at mansjettknappene i så fall vil tilbringe hele sitt liv i en skuff.

Skrevet

Beklager, men det er langt forbi "teit" å gravere noe sånt.

Støtter forslaget om hans initialer.

Skrevet

Jepp - jeg glemte å legge til det, forsto det sånn at trådstarter vurderte å gravere inn Pus på fremsiden. Jeg vil tro at mansjettknappene i så fall vil tilbringe hele sitt liv i en skuff.

He, he, jeg ville nå aldri _vurdert_ å få gravert inn Pus, skatt, pjuskelusk eller hva det nå måtte være...!

Initialer er fint, eller en bestemt dato som betyr noe for dem kan jeg gå med på.

Skrevet

Det første spørsmålet blir: Bruker han mansjettknapper?

Mansjettknapper skal være tøffe eller spesielle, søte knapper suger. Dersom damer brukte mansjettknapper, så ville de valgt søte utgaver, med hjerter, blomster, delfiner og annet "¤#(//%%.

Jeg har mistet mine mansjettknapper som var laget av forgyllede ettøringer. Det er jeg litt sur for.

Hva med å kjøpe han en fancy penn? Jeg pleier å miste mine, så dersom han er som meg, så ikke følg rådet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...