Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at "at han" kom 2 ganger. Det hadde jo holdt med en gang:-)

Neida, der var bare hyggelig å høre at han kom to ganger. Han liker nok små føtter han også, i tillegg til hendene.

Skrevet

Neida, der var bare hyggelig å høre at han kom to ganger. Han liker nok små føtter han også, i tillegg til hendene.

Ja, sikkert :-) LOL:-)

Skrevet

Og som om ikke det skulle være nok: Min x kommenterte at han at han syntes mine små hender var så vakre å se på:-) Jeg er rett og slett ingen stor dame. Bare stor i kjeften :-)

Shelia er 1,49 høy og har 34 i skostørrelse. Hun er ultrafeminin.

Og livsfarlig til tider, men det er en annen historie.

Skrevet

Hun er jo nærmest dverg hun da....Eller "kortvokst" som det heter :-) Jeg er hele 1,60 m:-)

peppermyntete
Skrevet

Haha :D

Ikke en gang jeg legger merke til andre kvinners vesker...

Sambo la nok merke til puppene og det generelle kroppsspråket mitt først. Deretter rumpa og leppene, muligens klærne om det var en stil han likte spesielt godt. (Det er i alle fall dette han legger merke til hos andre kvinner).

Han har aldri brydd seg om neglene mine.

''Han har aldri brydd seg om neglene mine.''

Pst. Etter hvert som jeg har blitt eldre har jeg begynt å se oftere på herrelanker for å se om de har noen ringer. I den forbindelse har jeg lagt merke til en god del motbydelige negler/hender Det kan jo gjerne hende at det er slike situasjoner dette "rådet" er myntet på.

Skrevet

Men hun er sikkert ikke norsk, du høres ut som du har funnet deg en liten, snerten asiatisk dame :o)

Skrevet

Hun er jo nærmest dverg hun da....Eller "kortvokst" som det heter :-) Jeg er hele 1,60 m:-)

Dverg er hun ikke, men lita. Nå har nick jr. begynt å bruke sokkene hennes, han er 7.

Hun har et rått drag på alt og alle. Gutter og jenter. Jentene blir lesbiske av å ha henne i nærheten, det er helt underlig. I kveld er hun ute på party og jeg sitter hjemme. Verden er snudd opp ned.

peppermyntete
Skrevet

Hvorfor tror du at du er i målgruppen til style.no ?

Skrevet

Dverg er hun ikke, men lita. Nå har nick jr. begynt å bruke sokkene hennes, han er 7.

Hun har et rått drag på alt og alle. Gutter og jenter. Jentene blir lesbiske av å ha henne i nærheten, det er helt underlig. I kveld er hun ute på party og jeg sitter hjemme. Verden er snudd opp ned.

Wow:-) Du har tydeligvis skutt gullfuglen:-) Jeg husker at jeg hadde en venninne på den størrelsen, men hun så litt uproposjonal og merkelig ut.

Skrevet

Men hun er sikkert ikke norsk, du høres ut som du har funnet deg en liten, snerten asiatisk dame :o)

Haha, me love you long time!

Det finnes små damer i alle land, men asiatiske damer har generellt fine skostørrelser, det skal jeg være enig i.

Skrevet

Haha! Mannen min hadde ikke lagt merke til veska om han hadde fått penger for det. Og hvor var rumpa i den oversikten der? Det var det første min kikket på hos meg, vet jeg :o)

Skrevet

Hvorfor tror du at du er i målgruppen til style.no ?

Det er jeg vel ikke. Ikke er jeg homo og ikke er jeg kvinnfolk, men jeg bruker Hotmail og da dukker det opp ett og annet som jeg titter på.

Hvorfor ser du etter ringer når du er blitt gammel?

peppermyntete
Skrevet

Det er jeg vel ikke. Ikke er jeg homo og ikke er jeg kvinnfolk, men jeg bruker Hotmail og da dukker det opp ett og annet som jeg titter på.

Hvorfor ser du etter ringer når du er blitt gammel?

;-)

Jeg synes det er interessant at du bruker energi på å kritisere råd som åpenbart ikke er tiltenkt deg eller din hverdag.

Jeg er ikke 30 enda, men er singel. Mange av de mennene jeg treffer i sosiale situasjoner kan være forlovet eller gift. For fem år siden så jeg aldri etter ringer.

Skrevet

Vi ser på rumpa, puppene og ansiktet, alternativt puppene, rumpa og ansiktet. I mitt tilfelle så er jeg innom føttene også, størrelse 37 og mindre er et stort pluss, men det har med mine egne preferanser å gjøre.

Når vi er ferdige med dette, så er det greit om det smiler, ler og snakker også, men det er litt underordnet.

Med str 37 hadde jeg neppe klart å holde balansen! ;-) Hadde vært litt rart med så små føtter når man har "modellhøyde".... .....;-p~~

Skrevet

LOL!!! Det er vel bare homser som legger merke til veskemerket :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''Han har aldri brydd seg om neglene mine.''

Pst. Etter hvert som jeg har blitt eldre har jeg begynt å se oftere på herrelanker for å se om de har noen ringer. I den forbindelse har jeg lagt merke til en god del motbydelige negler/hender Det kan jo gjerne hende at det er slike situasjoner dette "rådet" er myntet på.

Jeg har en thing for mannehender, men jeg ser aldri etter ringer. Tror jeg fortsatt mentalt er 20 ennå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...