Gjest dottera Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Er så bekymret for faren min. Han skulle måke snø i dag tidlig, traktoren gikk i stykker, han bannet og forbarmet seg om vinteren. 3-4 timer senere får jeg en teksmelding om at han rakk et fly til syden. Han har ca. 2000 kr på kontoen, og ikke aner jeg hvor han er eller hvor lenge han blir borte. Ikke har han sagt noe til moren min heller som er multihandicappet og avhengig av hans hjelp innimellom. Faren min har tidligere prøvd å tatt livet av seg... så kanskje er mer urolig enn hva jeg burde? 0 Siter
Elis31 Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Faren din sin oppførsel er så merkelig at jeg har ikke grunnlag for å si om det er noe å bekymre seg for eller ikke. Da må du jo sende han melding og si at du er bekymret. Det er vel det eneste du får gjort. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Undersøk med flyselskapene som flyr til Syden og har avganger på de aktuelle tidspunktet, om de har med faren din som passasjer. Kanskje faren din har ordnet seg med et kredittkort, som du ikke vet om. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Har du undersøkt om han har tatt med seg passet sitt? 0 Siter
Gjest dottera Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Har du prøvd å ringe til ham? Ble enda mer bekymret nå etter å ha snakket med moren min. Hun har gitt han beskjed om at hun ikke vil ha noe mer med han å gjøre. Telefonen er avslått. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Det minner om noe min far gjorde en gang det var en sabla krangel mellom ham, min søster og min mor. Min søster og jeg var vel ca 13 og 16, og jeg tror noe av krangelen gikk på om min søster skulle være med oss eller venner i sommereferien, men det var sikekrt andre ting også. Han føyk fra stedet der vi var, kjørte hjemom, og hadde hentet noen saker, og så var han borte. Vi ante ingenting om hvor han var blitt av. Etter 2-3 dager kom det et postkort om at han var dratt på fjellet. Etter ca en uke kom han tilbake. Kan ikke huske at vi noen gang pratet med ham om det, men jeg husker vi var engstelige før det postkortet kom. Din far har sikkert behov for å være alene en stund. La ham være, og prøv å få tak i ham om en uke - da skal han sikkert ilbake. Du kan jo også prøve å undersøke hvilke fly til "Syden" som gikk omtrent da han må ha reist. 0 Siter
Gjest dottera Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Det minner om noe min far gjorde en gang det var en sabla krangel mellom ham, min søster og min mor. Min søster og jeg var vel ca 13 og 16, og jeg tror noe av krangelen gikk på om min søster skulle være med oss eller venner i sommereferien, men det var sikekrt andre ting også. Han føyk fra stedet der vi var, kjørte hjemom, og hadde hentet noen saker, og så var han borte. Vi ante ingenting om hvor han var blitt av. Etter 2-3 dager kom det et postkort om at han var dratt på fjellet. Etter ca en uke kom han tilbake. Kan ikke huske at vi noen gang pratet med ham om det, men jeg husker vi var engstelige før det postkortet kom. Din far har sikkert behov for å være alene en stund. La ham være, og prøv å få tak i ham om en uke - da skal han sikkert ilbake. Du kan jo også prøve å undersøke hvilke fly til "Syden" som gikk omtrent da han må ha reist. Fikk kontakt med han i dag, og i følge han selv kommer han hjem allerede mandag :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Fikk kontakt med han i dag, og i følge han selv kommer han hjem allerede mandag :-) Det var godt å høre. Han hadde helt sikkert behov for å være alene og lufte tanker litt uten å måtte forklare seg for folk rundt seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.