Gå til innhold

Reptilparken i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Melis34
Skrevet

Noen som har vært der?? Poden fyller 11 år og tenkte ta ham og en kamerat med dit :o)

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har ikke vært der, siden jeg ikke orker å nærme meg ekle krypdyr. ;) Guttungen har vært der med skolen for et par år sida, og han likte det kjempegodt. Kjæresten min var der i fjor med et par unger i 10-års alderen, og de hadde også likt det veldig godt.

Skrevet

Sønnen min likte det, men ble nesten bitt av en løs papegøye. Det var ikke så greit, men dine er vel store nok til å forsvare seg :)

Ellers mye finere i de nye lokalene, selv om det er litt mer knotete å komme seg dit.

Skrevet

Skal du avlevere dem? ;-)

Med vennlig hilsen

*LOL*

mariaflyfly
Skrevet

Skal du avlevere dem? ;-)

Med vennlig hilsen

*Knegg*

Annonse

Skrevet

Ser Glimtipper nevner nye lokaler, så da har vi kanskje bare vært på de gamle (2-3 år siden vi var der). Det var spennende det, men det er ikke så fryktelig stort, så noen dagsutflukt er det jo ikke, da.

Skrevet

Jeg har vært der, men det var før de flyttet. Det var ganske trangt i de gamle lokalene.

Vi har vært der både på en søndag og på en foringsdag. Junior holdt en ekkel øgle, såvidt jeg husker.

http://www.reptilpark.no

Skrevet

Har ikke vært der men lurer på hvor den er? Hadde nok vært interessant for gutta her i huset også:-)

Gjest verinoca
Skrevet

Har ikke vært der men lurer på hvor den er? Hadde nok vært interessant for gutta her i huset også:-)

Rett ved kjøpesenteret Gunerius i Brugata.

Gjest verinoca
Skrevet

Sikkert artig for dem, om de er interessert i slikt :-) Jeg ble overrasket over hvor lite det var der. Varmt er det også, pga dyrene.

Gjest verinoca
Skrevet

De har noen kjempesøte silkeaper der.

Tuller du nå?

Annonse

Gjest verinoca
Skrevet

Sorry, ser nå at Glimtipper sier de har flyttet. Sikkert bra, de gamle lokalene var veldig små. :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Google på Reptilpark Oslo og så får du adresse og veibeskrivelse.

Skrevet

Tuller du nå?

Nei. Det er to silkeaper der. I samme bur som en skilpadde og en sånn øglesak eller hva det nå heter. De lekte med øglesaken og var veldig nysgjerrige.

Gjest verinoca
Skrevet

Nei. Det er to silkeaper der. I samme bur som en skilpadde og en sånn øglesak eller hva det nå heter. De lekte med øglesaken og var veldig nysgjerrige.

Fikk plutselig med meg at de har flyttet :-) Silkeaper er søte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...